Назад

Офис сътрудник с английски език - отдел продажби- Варна

Детайли

Описание

От 2004 година насам Изи Консулт се ползва с доверие като партньор на фирми и кандидати в различни сфери по отношение на решения в областта на подбор на персонал и временна заетост. Индивидуалният подход към нуждите на всеки наш клиент значително увеличава експертизата и портфолиото на Изи Консулт през годините. През последните години нашият екип се разрастна в цяла България с офисите ни в София, Пловдив, Варна, Бургас и Шумен.

✅Търсим усмихнат, позитивен човек с опит в офис дейностите и продажбите, който да бъде сътрудник за един от нашите клиенти в гр.Варна.

✅Това предложение ще те спечели, защото екипът работи с настроение в отлична атмосфера.

Какви са основните функции на позицията:

- Изпълняване на административните задачи в офиса;
- Оказване на съдействие в работата на своите колеги и подпомагане на дейността им;
- Активна комуникация с всички отдели във фирмата;
- Осъществяване на вътрешнофирмена и външна комуникация;
- Обработване и систематизиране на кореспонденция.

Какво трябва да притежаваш:

- Много добри комуникативни умения;
- Опит на сходна позиция е предимство;
- Много добро владеене на английски език;
- Прецизност и внимание към детайлите;
- Умения за организиране и приоритизиране на задачите;
- Отлични умения за работа с MS Office (PowerPoint, Excel).

Какво е предложението:

- Мотивиращо и редовно заплащане;
- Фирмени обучения и събития;
- Допълнителни социални придобивки;
- Бонуси - месечни и годишни;
- Професионално и личностно развитие;
- Работа в динамична среда, с екип от позитивни и инициативни хора.


Услугите ни са напълно конфиденциални и безплатни за кандидатите!

Ако предизвикахме интереса ти, всичко, което трябва да направиш, е да ни изпрати ни твоя актуална автобигорафия със снимка.

Ако имаш допълнителни въпроси, може да се свържеш директно с нас директно на 0882 356 944.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/ 30.08.2017.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Профил:
техническо

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. Варна

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

09.09.2019

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ