Назад

Специалист, административно обслужване на ключови клиенти

Детайли

Описание

Силно мотивирани ли сте и искате да получите толкова много от кариерата си, колкото влагате? Ако търсите позиция, в която ще имате възможност да се развивате, да напредвате и да бъдете възнаградени, тогава това може да бъде перфектен ход в кариерата за Вас !

В ManpowerGroup вярваме, че всичко е свързано с Вас и без значение каква е текущата Ви работа, бихте могли да имате стремежа, страстта да учите, адаптивността и устойчивостта, за да станете успешен във една от най-големите индустрии в света.

Задълженията Ви ще включват:
Административно обслужване на заявки/ доставки от централния ни склад към ключовия клиент по утвърдена система на работа;
Организация на доставките;
Проследяване на цялостния процес до предаването на стоката;
Въвеждане на реализираните поръчки във фирмената ERP система;

Вие притежавате:
Завършено средно или висше образование;
Отлична езикова култура;
Много добри компютърни умения;
Много добро владеене на английски език (минимум В2 ниво, писмено и разговорно);
Инициативност, комуникативност и много добра търговска ориентация;
Позитивна нагласа и стремеж към професионално развитие;
Умения за работа в екип;
Познание на бизнес процесите при извършване на търговска дейност-прием на стоки, офериране, изписване на стоки, фактуриране, отчетност, документация;
Условията, които предлагаме:
Стандартно работно време, 09:00-17:30, /в петък до 16:00/;
2 дни в месеца хоум офис;
Обучение;
Приятелска и спокойна атмосфера;
Солидна основа и база за развитие в областта на В2В продажбите и веригата доставки;
Познания в областта на оборудване за търговски обекти;
Работа с глобални клиенти на нашия пазар;
Работа с ERP софтуер и CRM система.
Така, че ако искате да изградите бъдещето си, нека ManpowerGroup помогне да Ви доведе там, където искате да бъдете.

Менпауър България има лицензен номер № 2033/20.04.2016 за предоставяне на услуги в областта на Човешките Ресурси.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Трудово възнаграждение:

От 1900 до 2400 лева на месец

Категория:

Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр.София, ул.Никола Мирчев №33

Дата:

30.03.2023

Организация:

Менпауър България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Менпауър България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ