Cinema Manager- София
Детайли
Описание
„Лидерството е способността да превръщаш визията в действителност.“Искате да работите в млад и мотивиран екип?
Искате да работите в креативна и динамична среда, в която да проявите своя хъс и енергия?
За наш партньор: една от най-големите киновериги в България търсим:
Cinema Manager
Вашите задължения ще бъдат да:
- Координирате и контролирате дневните операции;
- Контролирате разходите;
- Изграждате локален Маркетинг с цел повишаване посещаемостта в кината;
- Да планувате, провеждате различни обучения с цел подобряване на отделните качества на служителите, както и тяхната ефективност в работния процес;
- Подобрявате самата организация в кино комплекса;
Какво трябва да притежавате:
- Опит в управлението на екип;
- Добри компютърни умения;
- Много добро владеене на английски език;
- Готовност за работа на смени;
Компанията ще Ви предложи:
- Добро стартово възнаграждение и утвърдена система за израстване в организацията, което включва и повишаване на възнаграждението;
- Работа на трудов договор с пълни осигуровки;
- Работа на смени (8ч. работен ден);
- Много добра и приятелска атмосфера за работа с позитивен и млад екип;
- Удобна локация и близки спирки на градски транспорт;
Обявата е подходяща за хора с опит като: ръководител екип, мениджър, управление на персонал, тийм лидер.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 190/ 02.03.2017 за извършване на дейност като предприятие, което осигурява временна работа, валидно до 02.03.2022 г.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
Мениджмънт, бизнес развитие
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15
Дата:
12.06.2019
Организация:
Easy Consult
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК