Назад

Consumer Back Office Assisstant

Детайли

Описание

Main responsibilities: Support Consumer and Prosumer Sales by performing activities related to order management - activation, deactivation, manipulation of Residential and Business Clients services in accordance with the established company procedure Fill in the necessary information concerning customer services activities into forms and information systems Operate with specific software applications and customers agreements, documents Solve customers’ problems aiming satisfactory conclusions Involved in the preparation of different statistics and other documents upon request for the need of the respective department Maintain confidential issues appropriately The position requires: Minimum high school degree Previous experience in the sphere of customer care will be considered an advantage Excellent administrative and organizational skills Good knowledge of English and PC skills, including Word, Excel Possibility to work on shifts Ability to work cross-functionally in challenging environment Effective team player What we offer: Great working environment in competent and collaborative team Challenging international team, where you can fulfill your potential

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:
Средно

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Телекомуникации
Aдминистративна дейност и продажби

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Младост 4, Бизнес Парк София, сграда 6

Дата:

22.01.2019

Организация:

Теленор България
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Теленор България може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ