Системен Администратор
Детайли
Описание
Horizons е водеща консултантска компания с над 18-годишен опит на пазара в България. Специализираме в подбор на персонал на управленско и високо експертно ниво. Прилагаме гъвкав подход на рекламирано търсене и включваме най-добрите практики на директния подбор и конфиденциално привличане на топ професионалисти в своята област. Ние работим с най-добрите компании в своя бизнес, предлагаме отлични и ексклузивни кариерни възможности в различни бизнеси, компании и функции.За нашия клиент, Ciela Norma, търсим да привлечем професионалист за ролята на
Системен администратор
който да осигурява цялостна грижа за техническата среда за офиса и свързани обекти.
Обхват на ролята:
• Конфигурира сървърни виртуализационни решения, Cisco и други рутери и мрежови устройства;
• Конфигурира и поддръжка на телефонни централи Asterisk, VOIP, IP телефони, IVR;
• Поддържа мрежа от работни станции, файлов, пощенски и мрежови сървър;
• Определя нива на достъп до информационната система на фирмата;
• Следи за архивирането на фирмената информация;
• Отстранява софтуерните и хардуерни проблеми, възникнали при експлоатация на програмните продукти и компютърните системи;
• Участва при планирането, избора и закупуването на офис техника;
• Полага специални грижи за използване на най-съвременните софтуерни продукти за защита от вируси;
• Идентифицира потенциални рискове или слабости на информационното и комуникационно оборудване и предлага алтернативни решения.
Успешният кандидат има:
• Значителен опит като старши системен администратор;
• Познания в областта на хардуер, мрежи и комуникации;
• Много добро ниво на английски език;
и следните технически познания и умения:
• Microsoft Active Directory, Microsoft Exchange, Microsoft Networking, Backup, VPN, File Sharing, Microsoft Power Schell;
• Microsoft Windows Server Operating Systems, 2008, 2012, 2016, 2019;
• Microsoft HyperV, Microsoft System Center, Microsoft Internet Information Services, Microsoft SharePoint;
• Linux Operating System – Ubuntu, Debian;
• MySQL Database;
• Zen/Zevnet Proxy, Load balancing;
• Zimbra Mail, Cisco Call Manager;
• Asterisk Communication, FreePBX, WebUI;
• Networking – Cisco, Micro Tik, Ubiquiti, UniFi Software-Defined Networking, Spam Filter, Firewall, Baracuda, VLan, IP configurations;
• Video Monitoring – Milestone etc.
Компанията предлага:
• Отлични условия за работа в модерна и динамична среда;
• Сигурност и реализация в стабилна компания с утвърден бизнес модел;
• 13-та и 14-та работни заплати и възможност за бонуси.
Ако разпознавате себе си в горните редове и възможността е интересна за Вас, изпратете ни актуална автобиография на български език. Конфиденциалността Ви в процеса на подбор е гарантирана.
Ще имаме възможност да се свържем само с предварително селектирани професионалисти, с които да дискутираме в детайли .
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на подбора.
Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език, Френски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Профил:
Икономика
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал
Категория:
ИТ и Компютърни специалисти
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр. София, бул. Христо Смирненски 7, п.к. 1164
Дата:
16.09.2021
Организация:
Horizons Bulgaria
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Horizons Bulgaria може да получите ТУК