Назад

Административен асистент обработка заплати- София

Детайли

Описание

За Финансово-Счетоводния отдел на Макдонaлдс България търсим да присъединим към своя екип от професионалисти нов служител на длъжност "Административен асистент обработка заплати", на трудов договор и пълен работен ден.

Основни задължения и отговорности:

- Подготвя трудови договори и допълнителни споразумения на служителите на компанията
- Оформя документи на напускащи служители;
- Попълва коректно отработени часове на служителите на компанията в специализирана програма за заплати;
- Съдейства при изготвянето на работните заплати на компанията, отпуски, болнични, служебни бележки, обезщетения при прекратяване, документи за пенсиониране и свързаните с тях осигуровки и данъци, ведомости и рекапитулации за заплати и справки към ръководството;
- Регистрира в НАП нови трудови договори, заличаване на трудови договори, корекции в трудови договори, допълнителни споразумения и напускане на служители;
- Издава служебни бележки за доходите и справки на служителите на компанията, спазвайки ЗЗЛД;
- Текущо поддържа своите знания във връзка с измененията в българското законодателство и с трудово-правните отношения.
- Запознат е и спазва Кодекса на труда и Кодекс за задължителното обществено осигуряване;
- Подпомага изготвянето на необходимата документация, касаеща проверки и справки към инспекцията по труда;
- Обработва болнични листове на служителите на компанията и подготвя декларирането им към НОИ;
- Съдейства при изготвяне на Декларации 1 и 6;
- Поддържа комуникация с всички обекти на компанията;

Изисквания към кандидатите:

- Завършено средно или висше образование по специалност „Счетоводство“, „Финанси“, ,,Икономика“ ;
- Познания в сферата на трудовото законодателство;
- Компютърна грамотност (MS Office) Excel, Word;
- Отговорност, организираност, инициативност, лоялност, коректност, умения за работа в екип и внимание към детайла и много добри комуникативни умения;
- Инициативност за усъвършенстване и добавяне на нови знания.
- Английски език на работно ниво.

За предимство ще се счита:

- Висше образование по горе изброените специалности или студент в последен курс;
- Познания и умения за прилагане на Кодекса на труда, Кодекса на социалното осигуряване, както и други нормативни актове, свързани с извършваната дейност;
- Умения за работа със софтуер за заплати “Plus Minus”; Предишен опит в обработка на заплати на сумирано изчисляване на работното време.
- Отлично ниво на Английски език;
- Предишен опит на подобна позиция;

Фирмата предлага:

- Трудов договор на пълно работно време;
- Коректни и дългосрочни трудови отношения;
- Работно място във водеща, стабилна и постоянно развиваща се компания, млад и динамичен екип;
- Коректно възнаграждение и навременно заплащане;
- Възможност за професионално израстване и повишаване на класификацията.

Ако смятате, че нашето предложение е точно за Вас, не пропускайте тази възможност и ни изпратете вашата автобиография (CV) с прикачена снимка. При кандидатстване за позицията, вие изрично се съгласявате и доброволно предоставяте личните Ви данни, които са под специален режим на защита, по смисъла на Общия регламент за защита на личните данни /GDPR/. Интервюта ще бъдат проведени само с предварително одобрените по документи кандидати.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Средно управленско ниво

Категория:

Финанси
Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Бул.\\\"Проф.Цветан Лазаров\\\" 48, София 1582, София

Дата:

25.07.2024

Организация:

Макдоналдс България
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Макдоналдс България може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ