Координатор на клиентски данни с италиански език- София
Детайли
Описание
Като международна компания с офиси в 60 локации по света, Съдърланд оперира в България от 2008 г. Над 2 000 служители работят в страната в три офиса в София, Варна и Бургас или на дистанционен режим от вкъщи, предоставяйки обслужване на клиенти и техническа поддръжка на 17 езика. При Съдърланд можете да работите със страхотни хора по интересни проекти за някои от най-големите световни марки. Ще имате възможността да развивате нови умения и професионални опити в подкрепяща и динамична работна среда.Присъединете се към нашия съвсем нов екип за най-големия онлайн търговец в света!
Предлагаме ви да се присъедините към нашия изключителен екип от координатори на многоезично обслужване на клиенти (бекофис) за водещата електронна търговска компания в света. Ролята изисква работа от нашия офис в София.
Вашите ЗАДАЧИ:
• Извършване на проверки на бизнес-продавач в системата
• Осигуряване на висока точност на одобрените случаи
• Фокусиране върху ефективното решаване на всички въпроси със силно внимание към управлението на времето
• Поддържане на високи параметри за качество, продуктивност, решаване при първи контакт и присъствие.
За вас:
• Отлично владеене и разбиране на писмен италиански език (B2-C1)
• Средни английски езикови умения
• Организационни и определение на приоритети умения
• Желание да помагате на клиентите и да допринесете за успеха на екипа
• Аналитично мислене и силни умения за решаване на проблеми, с които се сблъскват клиентите
• Желание за учене, самомотивация и ориентация към целите
Ще получите:
• Дългосрочна работна сигурност с неопределен срок на трудов договор
• Отличен компенсационен пакет
• Предимно дневни смени по работните дни
• Допълнително здравно осигуряване и застраховка на живота
• 24 платени годишни отпускни дни, от които 3 са дни за благополучие
• Обезщетение за транспорт
• Ваучери за храна
• Индивидуално обучение и менторство за поддържане на знанията
• Ясен професионален път в рамките на компанията
• Безплатни напитки от кафемашина в офиса и редовни дни с пица и масажи
• Отлично местоположение на офиса
• Уютна и модерна работна среда: релакс зони, игрални зали, тераси
• Тим билдинг и награди
ДРУГИ ПРИЧИНИ да се присъедините към нашия екип:
• Пълноцифрови услуги за служителите чрез електронен подпис
• Програма за помощ на служителите с 24/7 достъп до психологическа подкрепа
• Портал за отстъпки за служители с над 20 ексклузивни отстъпки
• Програма за препоръка на служителите
• Програма за награди и отличия
• Пакет за преместване, ако се премествате от друг град или държава
• Частично покрита Multisport карта от компанията
• Вътрешни обучителни портали и обучителни възможности за сертификация
• Множество организирани събития в офиса, за да ангажирате служителите и инициативи за благосъстояние
• Подарък за раждане или осиновяване
• Инициативи за обществена отговорност и тийм билдинг
• Изложение на глобалните бизнес познания
• Наличие на паркинг, регулирано от фирмената политика
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език, Немски език
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Консултантски услуги
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
район р-н Триадица бул.ПАТРИАРХ ЕВТИМИЙ No 82, ет. 1
Дата:
12.12.2023
Организация:
Sutherland
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Sutherland може да получите ТУК