Назад

Търговски представител, медицинска апаратура – Клинична лаборатория регион Варна

Детайли

Описание

Търговски представител, медицинска апаратура – Клинична лаборатория
Нашият клиент БУЛМАР МЛ ООД е вносител и дистрибутор на медицински изделия, лекарствени средства и медицинска апаратура. Компанията поддържа пълна гама от продукти, оборудване и консумативи за нуждите на трансфузионната хематология и имунохематологичната диагностика на водещи европейски производители.

Във връзка с разширяване на екипа, търсим професионалист за позиция:

Търговски представител, медицинска апаратура Клинична лаборатория за регион Варна

Идеалният кандидат е търговец по призвание, ориентиран към резултати, комуникативен, мотивиран и добре организиран професионалист, който умее да изгражда и поддържа силни и дългосрочни взаимоотношения със своите клиенти.

Основни отговорности:
Установяване и поддържане на дългосрочни взаимоотношения с нови и настоящи клиенти;
Презентация на портфолиото от продукти;
Отговаряне на запитвания от клиенти и изготвяне на оферти;
Водене на преговори и осъществяване на успешни продажби;
Проучване на пазара за медицинска апаратура и изготвяне на стратегии за конкурентно представяне на продуктите и услугите на компанията;
Участие в обществени поръчки;
Посещения на събития и конгреси;
Активна комуникация с останалата част от екипа.

Изисквания:
Добри комуникативни и презентационни умения;
Опит в продажбите – мин. 3 години;
Висше образование с медицинска насоченост, ще се счита за предимство
Отлично владеене на английски език;
Добра компютърна грамотност;
Възможност за чести пътувания;
Шофьорска книжка – Кат. Б.

Компанията предлага:
Предизвикателна и динамична работна среда;
Добро основно възнаграждение и бонуси, обвързани с резултатите;
Атрактивен социален пакет;
Служебен автомобил;
Корпоративни и продуктови обучения;
Работа в мотивиран и сплотен екип;
Възможност за кариерно развитие.

Ако се интересувате от тази позиция, моля изпратете Ваша актуална автобиография /CV/ със снимка. Ще се свържем само с предварително одобрените кандидати.

Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.

Horizons е консултантска фирма с 20-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Немски език

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Бакалавър

Профил:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Продажби - експерт мениджъри
Финанси

Държава:

България

Населено място:

Гр. Варна

Адрес:

гр. София, бул. Христо Смирненски 7, п.к. 1164

Дата:

07.02.2024

Организация:

Horizons Bulgaria
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Horizons Bulgaria може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ