Назад

Офис асистент- София

Детайли

Описание

От 2004 година насам Изи Консулт се ползва с доверие като партньор на фирми и кандидати в различни сфери по отношение на решения в областта на подбор на персонал и временна заетост. Индивидуалният подход към нуждите на всеки наш клиент значително увеличава експертизата и портфолиото на Изи Консулт през годините. През последните години нашият екип се разрастна в цяла България с офисите ни в София, Пловдив, Варна, Бургас и Шумен.

Търсите ли динамична атмосфера, в която да разгърнете своя потенциал? Tърсим следващия професионалист, който ще се присъедини към нас!

Екипът на Изи Консулт търси амбициозен човек, който има интерес към научаването на нови знания за развитието на бизнеса и услугите в сферата на подбора на персонал.
Човекът на тази позиция ще работи пряко с Търговския отдел и с екипите ни, с цел подобряване и оптимизирането на всички процеси в организацията.

Описание на длъжността:
• осигуряване активно съдействие в ежедневните дейности на търговския отдел– подготовка на презентации, координиране на графици, проучвания, предоставяне на информация, анализиране на дейността на отдела и др.
• aдминистриране и координация на на документи, договори и информация;
• даване на идеи и работа по оптимизирането на процесите;
• взаимодействие на ежедневна база с колеги и мениджъри в компанията, с цел осигуряване спазването на съответните процеси и процедури;

Профил на кандидата:
• желание да учи и да се развива в динамична работна среда;
• отлични компютърни умения;
• усет към детайлите, комбинативно мислене и самоинициативност;
• предишен опит в телекомуникации, IT, бизнес-администрация, връзки с обществеността, ще се счита за предимство.

Ние Ви предлагаме:
• възможност за професионална реализация и развитие в утвърдена и непрекъснато развиваща се компания;
• позитивна работна обстановка;
• обучения и тиймбилдинг събития;
• работно време от понеделник до петък, от 09:00 до 18:00ч.;
• социален пакет.

Ако искате да станете част от професионален екип, да упражнявате своите умения и да натрупвате нови, тази позиция е за Вас!
При нас Ви очакват отговорни и интересни задачи в динамичен екип и мотивираща работна среда.

Ще се свържем с одобрените по документи кандидати за организиране на допълнителни срещи.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/30.08.2017.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Профил:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

14.04.2022

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ