Назад

Счетоводител- Варна

Детайли

Описание

Ние сме Изи Консулт - HR агенция с 20-годишен опит и многобройни успехи в областта на Човешките Ресурси, предлагаща гъвкави решения в процесите по подбор на кадри и управление на персонал. Компанията ни е една от водещите на пазара в България с офиси в София, Пловдив, Варна, Бургас и Шумен, предлагаме кариерно развитие в цялата страна в следните динамично развиващи се сектори: Финанси, Счетоводство, Маркетинг и продажби, Човешки ресурси, Хотелиерство и туризъм, Аутсорсинг и споделени услуги, Производство и инженерство, Транспорт и логистика, Информационни технологии и други.

За един от нашите партньори, търсим опитен Счетоводител, който да се присъедини към екипа им.

Изисквания:

- Икономическо образование - минимална степен бакалавър;

- Минимум три години работа в областта на счетоводство и финанси;

- Познаване на счетоводното, данъчно и осигурително законодателство, НСС, МСС, ЗОП, ЗГВ;

- Компютърна грамотност – свободно използване на компютърна техника и владеене на офис пакет (MS Office – Excel, Word, Outlook), MS Teams, Internet;

- Доказан професионален опит и стаж по специалността;

- Организираност, прецизност и съвестно отношение към работните процеси;

- Способност за планиране и спазване на крайни срокове;

Предимства:

- Предишен опит с ERP – SAP S4 Hana модули финансово счетоводство, материални запаси и дълготрайни активи (FI, MM, AA);

- Владеене на английски език на работно ниво;

- Възможност за започване в кратък срок;

Личностни качества:

- Амбициозност и желание за развитие;

- Комуникативност и работа в екип;

- Инициативност и гъвкавост;

- Ориентираност към решаване на нови работни задачи;

- Интерес към внедряването и използването на нови технологии и софтуерни решения в работния процес;

- Адаптивност при работа под напрежение и при поставени крайни срокове;

- Представителност, дискретност и точност;

Задължения и отговорности на длъжността:

- Извършване на оперативна финансово-счетоводна дейност, регламентирана в Закона за счетоводството и нормативните актове;

- Осъществяване на контрол върху постъпващите счетоводни документи за спазване на нормативните изисквания при съставянето им;

- Текуща проверка и анализ на счетоводните записвания и салдата по счетоводните сметки при съблюдаване спазването на счетоводната политика;

- Съставяне и обработване на първични счетоводни документи;

- Осигуряване на месечната отчетност за ДДС;

- Участване в разработването на вътрешни нормативни документи и даване на предложения за промяната им;

- Изготвяне на счетоводни отчети, анализи, справки, доклади и други вътрешни документи;

- Участие в процедури по ЗОП и ЗГВ;

- Провеждане на инвентаризации и проверки на материално-отговорни ли;

- Подпомагане на процеса по съставяне на текущи, тримесечни и годишни отчети.

Компанията предлага:

- Дългосрочна работа в утвърдена компания с високи ценности и стандарти;

- Възможности за професионална реализация;

- Отлични условия на труд и приятна работна атмосфера;

- Мотивиращо възнаграждение;

- Медицинска здравна застраховка и други социални придобивки.


Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте и ни изпратете Ваша актуална автобиография.

Нашите услуги са напълно безплатни за кандидатите.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Профил:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Счетоводство и Одит

Държава:

България

Населено място:

Гр. Варна

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

24.09.2024

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ