Счетоводител- Варна
Детайли
Описание
Ние сме Изи Консулт - HR агенция с 20-годишен опит и многобройни успехи в областта на Човешките Ресурси, предлагаща гъвкави решения в процесите по подбор на кадри и управление на персонал. Компанията ни е една от водещите на пазара в България с офиси в София, Пловдив, Варна, Бургас и Шумен, предлагаме кариерно развитие в цялата страна в следните динамично развиващи се сектори: Финанси, Счетоводство, Маркетинг и продажби, Човешки ресурси, Хотелиерство и туризъм, Аутсорсинг и споделени услуги, Производство и инженерство, Транспорт и логистика, Информационни технологии и други.За един от нашите партньори, търсим опитен Счетоводител, който да се присъедини към екипа им.
Изисквания:
- Икономическо образование - минимална степен бакалавър;
- Минимум три години работа в областта на счетоводство и финанси;
- Познаване на счетоводното, данъчно и осигурително законодателство, НСС, МСС, ЗОП, ЗГВ;
- Компютърна грамотност – свободно използване на компютърна техника и владеене на офис пакет (MS Office – Excel, Word, Outlook), MS Teams, Internet;
- Доказан професионален опит и стаж по специалността;
- Организираност, прецизност и съвестно отношение към работните процеси;
- Способност за планиране и спазване на крайни срокове;
Предимства:
- Предишен опит с ERP – SAP S4 Hana модули финансово счетоводство, материални запаси и дълготрайни активи (FI, MM, AA);
- Владеене на английски език на работно ниво;
- Възможност за започване в кратък срок;
Личностни качества:
- Амбициозност и желание за развитие;
- Комуникативност и работа в екип;
- Инициативност и гъвкавост;
- Ориентираност към решаване на нови работни задачи;
- Интерес към внедряването и използването на нови технологии и софтуерни решения в работния процес;
- Адаптивност при работа под напрежение и при поставени крайни срокове;
- Представителност, дискретност и точност;
Задължения и отговорности на длъжността:
- Извършване на оперативна финансово-счетоводна дейност, регламентирана в Закона за счетоводството и нормативните актове;
- Осъществяване на контрол върху постъпващите счетоводни документи за спазване на нормативните изисквания при съставянето им;
- Текуща проверка и анализ на счетоводните записвания и салдата по счетоводните сметки при съблюдаване спазването на счетоводната политика;
- Съставяне и обработване на първични счетоводни документи;
- Осигуряване на месечната отчетност за ДДС;
- Участване в разработването на вътрешни нормативни документи и даване на предложения за промяната им;
- Изготвяне на счетоводни отчети, анализи, справки, доклади и други вътрешни документи;
- Участие в процедури по ЗОП и ЗГВ;
- Провеждане на инвентаризации и проверки на материално-отговорни ли;
- Подпомагане на процеса по съставяне на текущи, тримесечни и годишни отчети.
Компанията предлага:
- Дългосрочна работа в утвърдена компания с високи ценности и стандарти;
- Възможности за професионална реализация;
- Отлични условия на труд и приятна работна атмосфера;
- Мотивиращо възнаграждение;
- Медицинска здравна застраховка и други социални придобивки.
Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте и ни изпратете Ваша актуална автобиография.
Нашите услуги са напълно безплатни за кандидатите.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Профил:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Счетоводство и Одит
Държава:
България
Населено място:
Гр. Варна
Адрес:
Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15
Дата:
24.09.2024
Организация:
Easy Consult
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК