Назад

ВИД Управител офис - гр. Ловеч

Детайли

Описание

Еконт Експрес ООД обявява свободно работно място за Временно изпълняващ длъжността Управител офис – гр. Ловеч.

Изисквания:
- Умения за управление на персонал и взимане на организационни решения;
- Висше образование, за предпочитание икономическо;
- Проследява активността и изпълнението на задачите поставени на управлявания от него офис;
- Прави предложения към Управление за подобрения в работния процес, чрез опростяване и премахване излишни действия;
- Шофьорска книжка.

Задължения:
- Ръководи пряко работата на офиса на Еконт Експрес в гр.Ловеч;
- Осъществява контакти с Клиенти (потенциални Клиенти) и партньори на Еконт;
- МОЛ;
- Организира експедицията на пратки на територията на дейност на офиса, съобразно утвърдени графици, заявки и договори;
- Контролира изпълнението на превоза и товаро-разтоварните работи на пратките, съгласно договорените параметри;
- Анализира пазарните условия и работи по разширяване пазара на Еконт;
- Изготвя необходимите транспортни и документи за спедиция на пратките.

Необходими документи за кандидатстване:
- актуална снимка;
- сканирани копия от документи за завършено средно и висше образование;
- квалификации и правомощия;
- препоръки.

Моля изпращайте необходимите документи на мейл: v_eneva@econt.com


Еконт Експрес ООД предлага:
1. Основна работна заплата – 340 лв. бруто;
2. Индивидуална премия в зависимост от изпълнени задачи и постигнатите резултати на офиса – до 2000 лв;

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Профил:

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. Ловеч

Адрес:

бул. Тутракан 11, Русе 7000, Русе

Дата:

21.10.2014

Организация:

Еконт Експрес
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Еконт Експрес може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ