Назад

Офис-асистент

Детайли

Описание

Фирма-производител на ел.материали търси да назначи служител по заместване в търговското си представителство в гр.София.

Вашите задължения и отговорности:

- Фактуриране на доставки за клиенти,
- работа с офис техника,
- архивиране на документи,
- работа с компютър MS Office
- организира работата в офиса;
- следене на наличности и изготвяне на поръчки към доставчици; изготвяне на оферти; приемане и изготвяне на поръчки от клиенти;
- обслужване на клиенти по телефон, на ел.поща и на посетители в офиса;
- изготвяне на справки и месечни отчети;
- отговорно лице за складовите наличности и касовата наличност;
- организиране на доставки, приемане и подреждане на склада;
- други текущи задачи поставени от ръководството;
- вежливо отношение;
- коректност и лоялност;

Предлагаме:
- работа в млад и динамичен екип;
- мотивиращо възнаграждение, обвързано с представянето;
- фирмено обучение.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Средно

Профил:

Специални умения:
Изисквания: - Образование- средно или висше - Търговски опит - предимство - Компютърна грамотност - Познаване на складова програма Gensoft и WorkFlow- предимство - Чужд език - предимство - Презентационни умения

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. Етрополе, ул. Малък Искър, 3

Дата:

22.03.2016

Организация:

Аскания Кастинг ООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Аскания Кастинг ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ