Назад

СПЕЦИАЛИСТ ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ С ИТАЛИАНСКИ ЕЗИК - HR Professional

Детайли

Описание



СПЕЦИАЛИСТ ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ С ИТАЛИАНСКИ ЕЗИК - HR Professional

ИЗИСКВАНИЯ:
-Магистърска степен по управление на човешките ресурси, икономика или право;
-Професионален опит в областта на администриране на персонал, HR опит минимум 2 години;
-Отлично владеене на италиански език- задължително изискване;
-Познания на нормативната база, на трудовото законодателство, познаване на съвременните практики в областта на системите за оценка и развитие на персонала;
-Отлични технически умения, много добро познаване на MS Office, други свързани с тях продукти за бази данни и HR информационни системи.

ЛИЧНИ КАЧЕСТВА:
- Аналитичен и комбинативен начин на мислене;
- Бърза адаптивност за работа под стрес и напрежение;
- Стриктност, прецизност и ефективност;
- Комуникативност и лоялност;
- Способност за ефективна работа в екип;
- Организационни умения и внимание към детайлите;
- Ориентираност към постигане на резултати;
- Стремеж за професионално и интелектуално развитие;
- Умения за планиране и координация на дейности и процеси и добри презентационни умения.
- Способност да се мисли творчески в определянето на най-ефективният подход за представяне на информация или решения на проблеми.

Позицията е свързана с адекватно и компетентно обслужване на клиентите на дружеството в областта на:
-Изготвяне, сключване, промяна и прекратяване на трудови и други договори;
- Администриране на персонала – обработка на всякакъв вид документи и администриране на всички процеси, свързани с работата на служителите;
-Обработване на месечните възнаграждения на наетите служители;
- Подготвяне и предоставяне на изискуемата от българското законодателство информация и справки към органите на НАП и НОИ и други държавни институции свързани с работата;
- Комуникация и консултация на клиентите по въпроси, касаещи работни заплати, социални плащания, социалното и здравно осигуряване и данъците на физическите лица;
- Управление и координация на процеса по обработката на ведомостите за заплати и изпълнение на поставените задачи, както и контрол за качественото им изпълнение;
- Изготвяне на регулярни справки и отчети към клиенти;
- Професионално и коректно отношение както към клиента, така и към наетите служители;

Компанията предлага:
- Адекватно възнаграждение;
- Добра локация на работното място;
- Работа в динамична среда и с високо квалифицирани специалисти;
- Възможност за професионално развитие;
- Приятна обстановка и отлични условия на труд;
- Постоянно обучение на най-високо равнище

В случай, че работата в сферата на човешките ресурси представлява интерес за Вас и желаете да се присъедините към нашия екип, моля изпратете Ваше CV с приложена актуална снимка и мотивационно писмо на италиански език, e-mail: lavoroitalia@abv.bg, тел.: 0884-88-77-89.
Ще бъде осъществена връзка само с одобрените по документи кандидати.
Предоставените от вас данни са лични и попадат под специалната защита по смисъла на ЗЗЛД.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Магистър

Профил:
икономика

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Трудово възнаграждение:

От 1000 до 1500 лева на месец

Категория:

Човешки ресурси

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Дата:

04.04.2016

Организация:

AdPersonam Srl
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за AdPersonam Srl може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ