Оператор въвеждане на данни
Детайли
Описание
От 2004 година насам Изи Консулт се ползва с доверие като партньор на фирми и кандидати в различни сфери по отношение на решения в областта на подбор на персонал и временна заетост. Индивидуалният подход към нуждите на всеки наш клиент значително увеличава експертизата и портфолиото на Изи Консулт през годините. През последните години нашият екип се разрастна в цяла България с офисите ни в София, Пловдив, Варна и Бургас.За наш клиент – международна финансова компания, търсим да назначим мотивирани кандидати за позицията:
ОПЕРАТОР ВЪВЕЖДАНЕ НА ДАННИ
На тази позиция Вие ще бъдете част от екип от професионалисти, занимаващи се със сортиране, подреждане и въвеждане на информация от първични счетоводни и други документи. Ще имате възможност да демонстрирате своето внимание към детайлите и умението да работите с крайни срокове.
Вие сте подходящият кандидат, ако притежавате:
- Прецизност и бързина при обработването на документи;
- Умения за екипна работа и позитивна нагласа към работния процес;
- Мотивация за развитие и за придобиване на нови знания;
- Добро владеене на английски език;
- Много добри умения за работа с MS Office и в частност с Excel.
Компанията може да Ви предложи:
- Възможност да стартирате кариера в утвърдена компания с високи стандарти;
- Временна заетост за няколко месеца и перспективи за дългосрочна реализация;
- Трудов договор, фиксирано възнаграждение и допълнителни придобивки;
- Ясна бонусна система;
- Работа в сплотен колектив и модерна работна среда.
Ако успяхме да Ви заинтригуваме и смятате, че отговаряте на изискванията, моля,изпратете ни автобиография на английски език. Наш консултант ще се свърже само с одобрените по документи кандидати.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД. Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 1504/ 29.08.2012 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа, валидно до 29.08.2017 г.
Услугите на Изи Консулт са напълно безплатни за кандидатите.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Проект
Договор:
Ниво в йерархията:
Студенти/Стажанти, Административен персонал
Категория:
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр.
Адрес:
Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15
Дата:
13.05.2022
Организация:
Easy Consult
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК