Personal Assistent
Описание
-Prepares different types of commercial documents, provides administrative support;
-Accomplishment of daily administrative tasks and support of GM;
-Maintain communication and business correspondence in English with partners;
-Manage the GMs’ appointments and work schedules;
-Make travel and accommodation arrangements for the GMs and superior staff;
-Gather, compile, verify and analyse information for the GMs to use in documents such as memos, letters, internal orders, reports, presentations;
-Facilitate smooth communication between the General Managers and the staff;
-Drafting letters and official information releases; arranging and attending meetings if necessary;
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Бакалавър
Специални умения:
-PC skills – very good knowledge in Excel, Word;
-Communicative, responsible and organized person, interested in long-term career.
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал
Категория:
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр. София, ул. Лилия 17А
Дата:
17.11.2016
Организация:
Хелпик
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Хелпик може да получите ТУК