Назад

Personal Assistent

Детайли

Описание


-Prepares different types of commercial documents, provides administrative support;
-Accomplishment of daily administrative tasks and support of GM;
-Maintain communication and business correspondence in English with partners;
-Manage the GMs’ appointments and work schedules;
-Make travel and accommodation arrangements for the GMs and superior staff;
-Gather, compile, verify and analyse information for the GMs to use in documents such as memos, letters, internal orders, reports, presentations;
-Facilitate smooth communication between the General Managers and the staff;
-Drafting letters and official information releases; arranging and attending meetings if necessary;

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Специални умения:
-PC skills – very good knowledge in Excel, Word; -Communicative, responsible and organized person, interested in long-term career.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. София, ул. Лилия 17А

Дата:

17.11.2016

Организация:

Хелпик
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Хелпик може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ