Назад

Administration & Finance Associate with French

Детайли

Описание

Join the brand new Administration & Finance Support team of our international client and
contribute with your:

• Administrative expertise and experience;
• Gift for understanding detailed documents and queries;
• Exceptional accuracy when working with data;
• Outstanding work ethics and focus on customers’ needs;
• Fluent business communication in French.

Your next employer:

• Well respected global company;
• Leading distributor;
• A company that will reward your team spirit and pro-activity;
• New Shared Services Center opening doors in Bulgaria.

If you would enjoy:

• Informal friendly work environment, where people are treated with the highest degree of respect;
• Competitive remuneration and benefits;
• Recognition of your proactive attitude and ideas for improvement;
• Learning opportunities;
• Chance to prove your skills and grow professionally together with the company’s growth in Bulgaria.

…Then this opportunity is perfect for you!

Please send us your CV in English and let us help you get the career advancement you deserve!


Only short-listed candidates will be contacted. All applications will be treated in strict confidentiality.
*Recruitment license from National Agency of Employment N=1814/ 08.12.2014. *

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Френски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Администрация
Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

1766, София, Бизнес Парк, Сграда 11A, етаж 2

Дата:

06.01.2017

Организация:

Adecco Bulgaria Ltd
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Adecco Bulgaria Ltd може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ