Назад

Офис Мениджър с Испански език

Детайли

Описание

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.

Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

Наш клиент е испанска инвестиционна компания, която финансира изграждането на луксозни строителни сгради у нас .
В момента търсим да назначим отговорен и добре организиран служител на позиция:

Офис Мениджър с Испански език

Отговорности:

• Създаване на работни приоритети и спазване на крайни срокове за изпълнение;
• Поддържане на професионални контактни с вътрешни и външни клиенти на компанията;
• Координира в срок информационния потокът между структурното звено и ръководителя;
• Събира данни и подготвя периодични отчети при поискване от работодателя;
• Добра организация на документообороти;
• Обработване на заявки и поръчки. Издаване на съответните им документи;
• Водене на кореспонденция с клиенти и контрагенти;
• Извършва калкулации и работа с първични счетоводни документи;


Компанията предлага:

• Ключова позиция в екипа на развиваща се международна компания;
• Обучение според политиката на компанията и вътрешната им система за работа;
• Стандартно работно време с ясно поставени работни цели на изпълнение;
• Възможност за дългосрочно обвързване;
• Конкурентно заплащане;
• Работа в позитивна и приятна обстановка;

Изисквания:

• Завършено висше икономическо образование;
• Високо владеене на испански език;
• Добро владеене на английски език;
• Предишен опит на подобна позиция е задължителен;
• Динамичен и отговорен човек със систематичен подход в работата;
• Инициативност, самостоятелност и висока професионална етика и трудови навици;
• Познаване на офис приложения - Word, Excel , PowerPoint;

Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 1510/14.09.2012 валиден до 14.09.2017

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Испански език

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Администрация
Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

18.01.2017

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ