Началник на отдел "Планиране и координация" на дирекция "Планиране и управление на дейности и проекти за е-управление"
Описание
Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:1. Степен на завършено образование: висше – магистър;
2. Професионален опит: 5 (пет) години ръководен опит и/или придобит II младши ранг.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
1. Владеене на един от трите работни езика на ЕС (английски, немски или френски език);
2. Компютърни умения
Кратко описание на длъжността
Началникът на отдел „Планиране и координация“ ръководи, организира и координира основните функции и специфични дейности на отдела при осъществяване на цялостния процес по планиране и координация на проекти за електронно управление.
Начин на провеждане на конкурса:
1. Защита на концепция за стратегическо управление на тема: „Приоритети при въвеждане на електронното правителство в Република България с финансовата подкрепа на Европейските структурни и инвестиционни фондове“.
2. Интервю.
Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
1. Заявление за участие в конкурс съгласно приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (НПКДС);
2. Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС;
3. Копие от документите за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност;
4. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и придобития ранг като държавен служител (трудова, служебна, осигурителна книжка, заповед и др.);
Място и срок за подаване на документите:
Документите се подават лично или чрез пълномощник в 10-дневен срок от публикуване на обявата в деловодството на Държавна агенция „Електронно управление” на адрес – гр. София, ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6, от 10.00 до 17.00 часа.
Телефон за информация: 02 / 949 2340 или 02 / 949 2215
Списъците на допуснатите и недопуснатите до конкурса кандидати и други съобщения във връзка с конкурса се обявяват на информационното табло във фоайето на ДА „Електронно управление” – гр. София, ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6.
Краен срок за подаване на документи до 17:00 ч. на 20 февруари 2017 г.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.
Образование:
Магистър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Друг
Ниво в йерархията:
Средно управленско ниво
Трудово възнаграждение:
От 470 до 1500 лева на месец
Категория:
Администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр. София, ул. Ген. Йосиф В. Гурко № 6 или mail@e-gov.bg
Дата:
08.02.2017
Организация:
Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\"
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\" може да получите ТУК