Назад

Офис сътрудник

Детайли

Описание

ОПИСАНИЕ

- Комуникира с клиенти и партньори по телефона, асистира ги при проблем с регистрация, покупка или друг свързан с използването на сайта, потвърждаване на поръчки
- Подържа фейсбук страниците и сайтовете на фирмата - предлагаме пълно обучение
- Организация по изпълнение на поръчки, доставка до куриер


ИЗИСКВАНИЯ

- Български език - високо ниво, познаваяне и прилагане на правописните правила на книжовния български език
- Английски език - работно ниво
- Компютърна грамотност, познаване на CMS системи, блогове, фейсбук
- Търпение, тактичност и дипломатичност
- Комуникативност, съобразителност, лоялен към работодателя, мотивация за работа
- Завършено образование
- Шофьорска книжка


Нашето предложение:

- Постоянна работа
- Обучение
- Работа сред млад екип в динамична среда
- Коректно заплащане и отношение
- Трудов договор


Ако желаете да се присъедините към нашата компания, моля изпращайте актуална автобиография и мотивационно писмо.
Само одобрените кандидати по документи, ще бъдат поканени на интервю.
Всички кандидатури ще бъдат разглеждани при пълна конфиденциалност.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:
Средно-специално

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Трудово възнаграждение:

От 650 до 750 лева на месец

Категория:

Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Дата:

10.03.2017

Организация:

7Д Сървисис ООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за 7Д Сървисис ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ