Назад

Административен сътрудник

Детайли

Описание

Агенция Кариера ООД обявява свободно работно място за позиция:

Административен сътрудник

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ

- Средно специално или висше образование специалност "Счетоводство"/ "Финанси".
- Много добра компютърна грамостност;
- Аналитичност и конфиденциалност;
- Организираност, точност и коректност при изпълнение на поставените задачи.


ОТГОВОРНОСТИ:
- отговаря за изготвяне на документална база за назначаване или освобождаване на служители;
- поддържа коректно архивирани личните досиета на служителите;
- съдейства за оформяне на молби за отпуск;
- следи за навременното предоставяне на официленен документ при отсъствие по болест;
- отговаря за оперативна обработка на фактури, пътни книжки и др.
- изпълнява счетоводни дейоности, възложени от управителя на фирмата;

ПРЕДЛАГАМЕ:
- 40 часова работна седмица, 8 часов работен ден;
- ТД и осигуровки;
- отлична локация на работното място и комфортна работна среда;



Ако проявявате интерес към посочената позиция, ще очакваме Вашата актуална автобиография и снимка.
Селектираните кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Данните предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. Лиценз от Агенция по Заетостта N: 1858/24.03.2015

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:

Категория:

Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Дата:

17.03.2017

Организация:

Бизнес школа
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Бизнес школа може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ