Административен сътрудник
Детайли
Описание
Агенция Кариера ООД обявява свободно работно място за позиция:Административен сътрудник
ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ
- Средно специално или висше образование специалност "Счетоводство"/ "Финанси".
- Много добра компютърна грамостност;
- Аналитичност и конфиденциалност;
- Организираност, точност и коректност при изпълнение на поставените задачи.
ОТГОВОРНОСТИ:
- отговаря за изготвяне на документална база за назначаване или освобождаване на служители;
- поддържа коректно архивирани личните досиета на служителите;
- съдейства за оформяне на молби за отпуск;
- следи за навременното предоставяне на официленен документ при отсъствие по болест;
- отговаря за оперативна обработка на фактури, пътни книжки и др.
- изпълнява счетоводни дейоности, възложени от управителя на фирмата;
ПРЕДЛАГАМЕ:
- 40 часова работна седмица, 8 часов работен ден;
- ТД и осигуровки;
- отлична локация на работното място и комфортна работна среда;
Ако проявявате интерес към посочената позиция, ще очакваме Вашата актуална автобиография и снимка.
Селектираните кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Данните предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. Лиценз от Агенция по Заетостта N: 1858/24.03.2015
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Категория:
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Дата:
17.03.2017
Организация:
Бизнес школа
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Бизнес школа може да получите ТУК