Назад

Офис Асистент

Детайли

Описание

„СЛ ТРЕЙДИНГ” ООД, предлага професинализъм, разумни цени и индивидуален подход. През 2008 г. фирмата откри търговски отдел с високо качествени стоки за всеки клиент с богат асортимент.Фирмата разполага със съвременни системи и професионални решения за всеки офис, склад и производство и други помещения на високо ниво.
На разположение на клиентите е пълен набор от почистващи препарти, професионално оборудване и техника, които могат да бъдат доставени до всяка точка на страната.
Отговорности:
• Поддържа кореспонденцията;
• Изготвя и контролира фактури, стокови разписки и касови бележки;
• Посреща клиенти и гости на фирмата;
• Административно подпомага цялостната дейност на компанията;
• Административни и обслужващи дейности;
• Следене и разпределяне на входяща и изходяща поща;
• Обслужване на входящи и изходящи телефонни повиквания;

Изисквания:
• Опит на подобна позиция е предимство;
• Добро ниво на владеене на английски език писмено и говоримо;
• Отлична компютърна грамотност – MS Office, Internet;
• Динамична, дисциплинирана и комуникативна личност;

Ние предлагаме:
- фирмено обучение;
- трудов договор;
- нормирано работно време;

Ако проявявате интерес кандидатствайте с автобиография с актуална снимка, като натиснете бутона "Кандидатствай по тази обява".
Ще се свържем само с одобрените за интервю кандидати.
Всички кандидатури ще бъдат разглеждани при пълна конфиденциалност.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, жк.Младост 4, бл.428

Дата:

28.04.2017

Организация:

"СЛ Трейдинг" ООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за "СЛ Трейдинг" ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ