Назад

АДМИНИСТРАТИВЕН АСИСТЕНТ

Детайли

Описание

ЛУГЕРА е международна агенция за човешки ресурси с присъствие в Армения, Хърватска, Чехия, Холандия, Полша, Румъния, Украйна и България.
За наш многоуважаван клиент – българска софтуерна компания, специализирана в разработване на софтуер за мобилни технологии, търсим сериозен и отговорен

АДМИНИСТРАТИВЕН АСИСТЕНТ

Основни изисквания:
• Висше образование;
• Много добър английски език (писмено и говоримо);
• Много добро ниво на MS Office (Excel, Word, Power Point);
• Умения за работа с ERP система се счита за предимтво;
• Умение за работа в екип, отговорност, спазване на конфиденциалност, аналитичност, прецизност в изпълнение на поставените задачи, високо ниво на организация.


Отговорности и задължения:
• Организира командировки и пътувания в страната и чужбина и изготвя отчети към тях, съгласно действащите правилници и наредби;
• Организира посещенията от страна на чуждестранни партньори;
• Отговаря за организацията на административната дейност в офиса – координира изходящата поща и документация чрез е-mail и куриерски фирми, администрира документи от общ характер, подпомага организацията на фирмени събития, следи и поддържа налични офис консумативи;
• Изпълнява функциите на технически асистент. Подпомага дейността на Мениджмънта – организира срещи, подготвя материали и официални документи.

Компанията предлага;
• Стимулиращо възнаграждение;
• Възможности за развитие при добро представяне;
• Социални придобивки - ваучери за храна, карта за спорт, допълнително здравно осигуряване, тийм билдинг събития и др.;
• Работа със стандартно работно време: от понеделник до петък;
• Удобна локация на комуникативно място - в близост до метростанция;
• Приятелска работна атмосфера и възможност за научаване на нови неща.

Ако позицията представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на горепосочените изисквания, изпратете автобиография с актуална снимка.

Всички кандидатури ще бъдат разглеждани при стриктна конфиденциалност. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Регистрация в МТСП с лиценз №2060 от 17.06.2016 за неопределено време.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Трудово възнаграждение:

От 800 до 1000 лева на месец

Категория:

Администрация
Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

бул. Цар Борис III №7, вх.А, ет.1, ап.3

Дата:

09.05.2017

Организация:

Лугера ЕООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Лугера ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ