Офис Администратор с немски език
Описание
Европа Консулт ЕООД е трудово-посредническа агенция, специализирана в подбора на висококвалифициран персонал и Headhunting в секторите - Медицина и Фармация.Агенцията е създадена през 2003г., като работи на българския и европейски пазар на труда.
За офиса ни в гр.Пловдив търсим подходящ кандидат за позицията:
Офис Администратор
Отговорности:
- Поддържане и разширяване на базата от кандидати/клиенти на фирмата;
- Работа със специализиран cloud-based софтуер;
- Работа със социални мрежи – LinkedIn, Facebook etc.
- Обработка и съхранение на документация;
Изисквания:;
- Отлична компютърна грамотност;
- Много добър немски език- С1;
- Желание за работа и професионално развитие;
Ние предлагаме:
- Възможност за придобиване на знания и умения в сферата на Човешките Ресурси;
- Възможност за дългосрочна работа при нас ;
- Придобиване на опит и умения в подбора на персонал ;
- Усъвършенстване на познанията по немски език .
Ако смятате, че Вие сте служителят, когото търсим и отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете Вашата автобиография.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
ЕВРОПА КОНСУЛТ ЕООД /регистрирана за извършване на посредническа дейност в България (лиценз №1801 от 19.11.2014г.) и чужбина(лиценз №1802 от 19.11.2014г.)/
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Немски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал
Трудово възнаграждение:
От 1000 до 1500 лева на месец
Категория:
Човешки ресурси
Държава:
България
Населено място:
Гр. Пловдив
Адрес:
Пловдив, Пловдив 4000, Пловдив
Дата:
18.05.2017
Организация:
EVROPA KONSULT LTD.
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за EVROPA KONSULT LTD. може да получите ТУК