Назад

Главен експерт в дирекция "Електронна идентификация"

Детайли

Описание

На основание чл.10а, ал.1 от Закона за държавния служител, , чл. 13, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители и Заповед №ЧР-К-64/ 12.06.2017 г. на председателя на Държавна агенция „Електронно управление”,

ДЪРЖАВНА АГЕНЦИЯ „ЕЛЕКТРОННО УПРАВЛЕНИЕ“

ОБЯВЯВА

конкурс за длъжността „Главен експерт“ в дирекция „Електронна идентификация“

Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжностите:
1. Степен на завършено образование: висше – бакалавър;
2. Професионален опит: 4 (четири) години и/или III младши ранг, в случай, че има придобит такъв.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
1. Опит в областта на публичната администрация;
2. Компютърни умения.

Кратко описание на длъжността
Главният експерт в дирекция „Електронна идентификация“ извършва дейности по:
Въвеждането и координирането на дейности в областта на доверителните услуги и електронната идентификация;
Участие в изпълнението на проекти, свързани с въвеждането на функции и технически параметри, касаещи доверителни услуги и електронна идентификация, както и внедряване на информационните и комуникационни технологии.

Размер на основната заплата за длъжността: от 460 лв. до 1200 лв.

Начин на провеждане на конкурса: Решаване на тест и интервю.

Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
1. Заявление за участие в конкурс съгласно приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (НПКДС);
2. Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС;
3. Копие от документите за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност;
4. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител, ако има такъв – трудова, служебна или осигурителна книжки, заповед и др.

Документите за участие в конкурса да се подават лично или чрез пълномощник в 10-дневен срок от публикуване на обявата в деловодството на Държавна агенция „Електронно управление” на адрес – гр. София, ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6, от 10.00 до 17.00 часа.

Телефон за информация: 02 / 949 2340 или 02 / 949 2215

Списъците на допуснатите и недопуснатите до конкурса кандидати и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на информационното табло във фоайето на ДА „Електронно управление” – гр. София, ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6 и на интернет адреса на агенцията: www.e-gov.bg .

Краен срок за подаване на документи до 17:00 ч. на 22 юни 2017 г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Трудово възнаграждение:

От 460 до 1200 лева на месец

Категория:

Държавна администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. София, ул. Ген. Йосиф В. Гурко № 6 или mail@e-gov.bg

Дата:

12.06.2017

Организация:

Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\"
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\" може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ