Главен експерт в дирекция "Електронна идентификация"
Описание
На основание чл.10а, ал.1 от Закона за държавния служител, , чл. 13, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители и Заповед №ЧР-К-64/ 12.06.2017 г. на председателя на Държавна агенция „Електронно управление”,ДЪРЖАВНА АГЕНЦИЯ „ЕЛЕКТРОННО УПРАВЛЕНИЕ“
ОБЯВЯВА
конкурс за длъжността „Главен експерт“ в дирекция „Електронна идентификация“
Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжностите:
1. Степен на завършено образование: висше – бакалавър;
2. Професионален опит: 4 (четири) години и/или III младши ранг, в случай, че има придобит такъв.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
1. Опит в областта на публичната администрация;
2. Компютърни умения.
Кратко описание на длъжността
Главният експерт в дирекция „Електронна идентификация“ извършва дейности по:
Въвеждането и координирането на дейности в областта на доверителните услуги и електронната идентификация;
Участие в изпълнението на проекти, свързани с въвеждането на функции и технически параметри, касаещи доверителни услуги и електронна идентификация, както и внедряване на информационните и комуникационни технологии.
Размер на основната заплата за длъжността: от 460 лв. до 1200 лв.
Начин на провеждане на конкурса: Решаване на тест и интервю.
Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
1. Заявление за участие в конкурс съгласно приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (НПКДС);
2. Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС;
3. Копие от документите за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност;
4. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител, ако има такъв – трудова, служебна или осигурителна книжки, заповед и др.
Документите за участие в конкурса да се подават лично или чрез пълномощник в 10-дневен срок от публикуване на обявата в деловодството на Държавна агенция „Електронно управление” на адрес – гр. София, ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6, от 10.00 до 17.00 часа.
Телефон за информация: 02 / 949 2340 или 02 / 949 2215
Списъците на допуснатите и недопуснатите до конкурса кандидати и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на информационното табло във фоайето на ДА „Електронно управление” – гр. София, ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6 и на интернет адреса на агенцията: www.e-gov.bg .
Краен срок за подаване на документи до 17:00 ч. на 22 юни 2017 г.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Трудово възнаграждение:
От 460 до 1200 лева на месец
Категория:
Държавна администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр. София, ул. Ген. Йосиф В. Гурко № 6 или mail@e-gov.bg
Дата:
12.06.2017
Организация:
Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\"
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\" може да получите ТУК