Назад

Координатор дейности 4419 3010

Детайли

Описание

ДЛЪЖНОСТНА ХАРАКТЕРИСТИКА

на длъжност: Координатор, дейности
Код по НКПД 4419 3010

Цел на длъжността: Длъжността „Координатор” отговаря на потребностите на организацията от оперативното изпълнение, организиране и контролиране на различни процеси от дейността на фирмата. В конкретният случай координаторът присъединява трудовите си усилия към администрацията на дружеството в офисната му част, покривайки нуждите от реакция когато е необходимо. Същият трябва да може успешно да замества при необходимост и пласмента в офисът, и касиер – счетоводителят, когато и където това е наложително. Координаторът също така извършва контрол на подготовката на пратките на дружеството към крайни клиенти, участва във воденето на различни присъствени регистри, регистри по ЗЗБУТ и други документи, изискуеми и заведени съобразно установените вътрешните правила и издадени методически указания от трети лица и институции, водени във дружеството.

Основни взаимоотношения:
Вътрешни: Има служебни контакти с всички служители на организацията.
Външни: Контактува с клиенти на фирмата и външни лица съобразно потребностите му от завършване на трудовата му дейност.

Трудови задачи и задължения, характеризиращи съдържанието на длъжността:
Задължения:
1. Изпълнение и контрол по изпълнението на фирмени процедури, свързани с оперативната и административна дейност на фирмата;
2. Осъществяване телефонни и интернет комуникации и факсове; водене на входяща и изходяща кореспонденция;
3. Контакти с клиенти от чужбина , приемане на поръчки по телефон, мейл и др.комуникатори;
5. Координация и отчитане на дейността пред ръководството;
6. Координация с местни партньори и институции;
7. Изпълняване на други конкретно възложени от ръководството задачи, свързани с дейността на фирмата;
8. Познава и спазва вътрешната нормативна уредба на фирмата;

Отговорности:
1. Качествено и в срок изпълнение на поставените задачи в съответствие с функционалното предназначение на длъжността;
2. Изпълнение на фирмената политика в рамките на компетенциите си;

Профил на длъжността:
Образование: средно икономическо образование

Професионален опит:
Не е нужен.

Специални умения:
Много добра компютърна грамотност: MS Office, Internet;

Владеене на чужди езици: английски, ниво B2 ,C1

Система за работната заплата:
Основно трудово възнаграждение и допълнително заплащане, прието на база вътрешно-фирмената система за възнаграждение – за прослужено време и премии, когато лицето постига целите, поставени му в трудовата характеристика.

Общи и заключителни разпоредби:
Изменения и допълнения в настоящата длъжностна характеристика се извършват по реда на нейното утвърждаване – писмено от управителят и/или началник отдел ТРЗ/ Главният счетоводител.

ИЗГОТВИЛ: Владимир Кочмаров - управител
юни 2017 г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:
Средно-специално

Профил:
икономика

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Трудово възнаграждение:

От 1300 до 1500 лева на месец

Категория:

Администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Дата:

02.07.2017

Организация:

панацея2001
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за панацея2001 може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ