Назад

Експерт Комплексно Обслужване- Каварна

Детайли

Описание

Повече от 15 години Изи Консулт e доверен партньор в предоствянето на персонализирани решения зa подбор и управление на персонал. Стремежът ни да бъдем близо до всички участници в процесите и да отговорим на индивидуалните нужди на всеки клиент ни подтикна да изградим национално и международно присъствие в четири държави с офиси в София, Пловдив, Варна, Бургас, Шумен, Крайова, Белград и Франкфурт.

Като лидер на пазара, ние постоянно проучваме най-новите тенденции в света на човешките ресурси, водени от мисия ни - да изграждаме дълготрайни партньорства с нашите клиенти, кандидати и служители.

За един от нашите партньори, лидер на банковия пазар в България, търсим
Експерт Комплексно Обслужване, за да се присъедини към екипа им.

Задължения и отговорности:

- Предлага и представя широк спектър от банковите продукти и услуги, консултирате клиенти;
- Извършва касови и без касови операции в лева и валута;
- Организива движението и контрола на касовите наличности в клона
- Поддържа контакт с настоящи клиенти и отговаря за привличане на нови;
- Обслужва текущи сметки, депозити и влогове на юридически и физически лица;
- Поддържа счетоводните и юридически досиета на клиентите.

Изисквания към кандидатите:

- Висше икономическо образование;
- Професионален опит в банка или друга финансова институция се счита за предимство;
- Отлични комуникативни умения;
- Опит в продажбите;
- Мотивация за постигане на резултати;
- Владеенето на английски език е предимство;
- Компютърна грамотност (MS Office).

Като част от екипа, ще получиш:

- Атрактивно възнаграждение;
- 26 дни годишен платен отпуск:
- Бонус 13-та заплата:
- Допълнително здравно осигуряване и застраховка живот;
- Карта Multisport на преференциална цена;
- Преференции и отстъпки при ползване на банковите продукти.

Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте и ни изпратете Ваша актуална автобиография.

Нашите услуги са напълно безплатни за кандидатите.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Сезонна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:

Категория:

Бизнес /консултантски услуги

Държава:

България

Населено място:

Гр. Друг

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

18.11.2024

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ