Назад

Рецепционист/ка (половин работен ден)- София

Детайли

Описание

Ние сме българска консултантска компания, специализирана в управлението и развитието на човешки ресурси, подбор на персонал и работодател временна заетост.
За наш клиент – производител в автомобилния сектор – търсим стриктен и организиран човек, който има желание за разнообразна работа и кариерно развитие :

РЕЦЕПЦИОНИСТ/КА на половин работен ден

Основните ти задължения ще бъдат:

• Посрещане на гости;
• Комуникиране с клиенти на фирмата;
• Следене и поръчване на офис консумативи;
• Приемане на входящи и изходящи обажданя и куриерски пратки;
• Подкрепяне на останалата част от екипа в ежедневните им задачи.
В теб търсим:
• Добро ниво на английски език;
• Отлични комуникативни и организационни умения;
• Екипен дух, инициативност и отговорност;

Нашето предложение:


• Трудов договор и пълни осигуровки;
• Работа на 4-часови смени от понеделник до петък при гъвкав работен график;
• Стартиране на кариера във водеща компания;
• Възможност да развиете вашите професионални умения в бизнес среда с високи стандарти;
Ако виждаш себе си на тази позиция, моля да ни изпратиш актуална автобиография чрез бутона за кандидатстване по-долу.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 190/ 02.03.2017 за извършване на дейност като предприятие, което осигурява временна работа, валидно до 02.03.2022 г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

15.03.2022

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ