Рецепционист/ка (половин работен ден)- София
Детайли
Описание
Ние сме българска консултантска компания, специализирана в управлението и развитието на човешки ресурси, подбор на персонал и работодател временна заетост.За наш клиент – производител в автомобилния сектор – търсим стриктен и организиран човек, който има желание за разнообразна работа и кариерно развитие :
РЕЦЕПЦИОНИСТ/КА на половин работен ден
Основните ти задължения ще бъдат:
• Посрещане на гости;
• Комуникиране с клиенти на фирмата;
• Следене и поръчване на офис консумативи;
• Приемане на входящи и изходящи обажданя и куриерски пратки;
• Подкрепяне на останалата част от екипа в ежедневните им задачи.
В теб търсим:
• Добро ниво на английски език;
• Отлични комуникативни и организационни умения;
• Екипен дух, инициативност и отговорност;
Нашето предложение:
• Трудов договор и пълни осигуровки;
• Работа на 4-часови смени от понеделник до петък при гъвкав работен график;
• Стартиране на кариера във водеща компания;
• Възможност да развиете вашите професионални умения в бизнес среда с високи стандарти;
Ако виждаш себе си на тази позиция, моля да ни изпратиш актуална автобиография чрез бутона за кандидатстване по-долу.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 190/ 02.03.2017 за извършване на дейност като предприятие, което осигурява временна работа, валидно до 02.03.2022 г.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
Администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15
Дата:
15.03.2022
Организация:
Easy Consult
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК