Назад

ТРЗ специалист

Детайли

Описание

За наш уважаван клиент с производство в област Шумен търсим опитен и мотивиран служител за длъжността

СПЕЦИАЛИСТ ТРЗ

Основни задължения:

- създава и следи за изрядността на трудовите досиета на работниците и служителите в компанията;
- изготвя трудови договори, допълнителни споразумения, длъжностни характеристики и заповеди за прекратяване на трудово правоотношение с работниците и служителите;
- изготвя необходимите документи за регистрирането им в НАП;
- изготвя граждански договори, анекси, хонорарни сметки, сметки за изплатени суми и приемо-предавателни протоколи за приета работа;
- оформя документите за отпуски /молби и заповеди/;
- приема болнични листове;
- следи за спазване на разпорежданията на ЗБУТ и попълва редовно книгите за начален и периодичен инструктаж.
- следи за спазване на сроковете;
- изготвя графици при сумарно изчисляване на работното време и присъствени форми за месеца;
- изготвя платежни документи за изплащане на възнагражденията на работниците и служителите;
- води дневник за издадени трудови книжки.


Изисквания към кандидатите:

- подходящо образование;
- предишен опит на подобна позиция минимум 3 години;
- отлични комуникативни умения и работа в екип;
- отлично познаване на българското трудово и осигурително законодателство;
- аналитичност, коректност, отговорно отношение към работата.

Компанията предлага:

отлична работна среда;
мотивиращо заплащане;
социални придобивки;
работа в динамична и бързо развиваща се компания;
мотивиращи условия на труд;
възможност за развитие.


Ако позицията е атрактивна за Вас, ще се радваме да Ви разкажем повече. Изпратете ни Ваша актуална автобиография и ще се свържем с Вас.



Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 1504/ 29.08.2012 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа, валидно до 29.08.2017 г.

Услугите на Изи Консулт за безплатни за кандидатите!

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Сезонна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Студенти/Стажанти, Неквалифициран персонал, Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции, Средно управленско ниво,

Категория:

Администрация
Човешки ресурси
Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. Шумен, Гр. Търговище

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

21.07.2017

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ