ТРЗ специалист
Описание
За наш уважаван клиент с производство в област Шумен търсим опитен и мотивиран служител за длъжносттаСПЕЦИАЛИСТ ТРЗ
Основни задължения:
- създава и следи за изрядността на трудовите досиета на работниците и служителите в компанията;
- изготвя трудови договори, допълнителни споразумения, длъжностни характеристики и заповеди за прекратяване на трудово правоотношение с работниците и служителите;
- изготвя необходимите документи за регистрирането им в НАП;
- изготвя граждански договори, анекси, хонорарни сметки, сметки за изплатени суми и приемо-предавателни протоколи за приета работа;
- оформя документите за отпуски /молби и заповеди/;
- приема болнични листове;
- следи за спазване на разпорежданията на ЗБУТ и попълва редовно книгите за начален и периодичен инструктаж.
- следи за спазване на сроковете;
- изготвя графици при сумарно изчисляване на работното време и присъствени форми за месеца;
- изготвя платежни документи за изплащане на възнагражденията на работниците и служителите;
- води дневник за издадени трудови книжки.
Изисквания към кандидатите:
- подходящо образование;
- предишен опит на подобна позиция минимум 3 години;
- отлични комуникативни умения и работа в екип;
- отлично познаване на българското трудово и осигурително законодателство;
- аналитичност, коректност, отговорно отношение към работата.
Компанията предлага:
отлична работна среда;
мотивиращо заплащане;
социални придобивки;
работа в динамична и бързо развиваща се компания;
мотивиращи условия на труд;
възможност за развитие.
Ако позицията е атрактивна за Вас, ще се радваме да Ви разкажем повече. Изпратете ни Ваша актуална автобиография и ще се свържем с Вас.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 1504/ 29.08.2012 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа, валидно до 29.08.2017 г.
Услугите на Изи Консулт за безплатни за кандидатите!
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Сезонна
Договор:
Трудов срочен
Ниво в йерархията:
Студенти/Стажанти, Неквалифициран персонал, Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции, Средно управленско ниво,
Категория:
Администрация
Човешки ресурси
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. Шумен, Гр. Търговище
Адрес:
Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15
Дата:
21.07.2017
Организация:
Easy Consult
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК