Назад

Офис Мениджър

Детайли

Описание

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.

Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

Наш клиент е международна немска компания, световен производител на висококачествени абразивни продукти. В момента търсим да назначим отговорен и добре организиран служител на позиция:

Офис Мениджър

Отговорности:

• Създаване на работни приоритети и спазване на крайни срокове за изпълнение;
• Установяване на професионални контактни - вътрешни (с администрация, търговски пътници, склад) и външни (счетоводство, доставчици, институции и др.)
• Координира в срок информационния потокът между структурното звено и ръководителя;
• Събира данни и подготвя периодични отчети при поискване от работодателя;
• Оказва съдействие в маркетинговите инициативи и осъществява контакт с централния маркетингов отдел в Германия;
• Обработване на заявки и поръчки. Издаване на съответните им документи;
• Работа със SAP;
• Провеждане на разговори, договарящи продажба на услугите, предоставяни от компанията;
• Водене на кореспонденция с клиенти и контрагенти;
• Извършва калкулация на комисионните, бонусите на търговските пътници и служителите в офиса на месечна база;


Компанията предлага:

• Ключова позиция в екипа на развиваща се компания;
• Обучение според политиката на компанията и вътрешната им система за обучение;
• Стандартно работно време с ясно поставени работни цели на изпълнение;
• Възможност за дългосрочно обвързване;
• Конкурентно заплащане с включен % от месечния оборот на компанията;
• Годишен бонус;


Изисквания:

• Завършено висше икономическо образование;
• Добро владеене на английски език;
• Предишен опит на подобна позиция е задължителен;
• Опит със SAP е предимство;
• Динамичен и отговорен човек със систематичен подход в работата;
• Инициативност, самостоятелност и висока професионална етика и трудови навици;
• Познаване на офис приложения - Word, Excel , PowerPoint;

Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 1510/14.09.2012 валиден до 14.09.2017

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Администрация
Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

25.07.2017

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ