Назад

Младши специалист ТРЗ

Детайли

Описание

Поради разширяването на дейността на наш клиент, бързоразвиваща се компания в сферата на информационните технологии, търсим Младши специалист ТРЗ.


Ако имате желание да се превърнете в завършен специалист в сферата на Човешките ресурси, то тази обява е точно за Вас!

Това са и изискванията на нашия клиент:

Висше икономическо образование (специалност Счетоводство и контрол се счита за предимство);
Да сте мотивиран да увеличите познанията си в трудовото и осигурително законодателство;
Да имате умения за приоритизиране на задачите, както и умения за управление на времето и спазване на срокове;


Дотук се разпознахте, нали? Сега е време да се запознаете с бъдещите Ви задължения:

Да администрирате работни заплати и в края на всеки месец да изготвяте ведомости за трудовите възнаграждения на персонала;
Да изготвяте документацията, свързана с назначаване, прекратяване, допълнителни споразумения и преназначаване на служители;
Да изготвяте декларации към НАП и НОИ и други държавни институции, обработка на болнични листа и молби за отпуск, както и изготвяне на служебни бележки и различни видове справки;
Да осъществявате контакт със службата по трудова медицина при назначаване на новопостъпили служители, като изпращате цялата необходима и налична информация за тях.


Дойде ред и на предложението от страна на нашия клиент:

Отлични условия на труд;
Конкурентно заплащане;
Стандартно работно време – от понеделник до петък, от 09.00 до 18.00 ч.;
Екипна атмосфера.


Ако смятате, че тази позиция би Ви дала възможност да се изявите и отговаряте на горепосочените критерии, моля изпратете своето CV.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 1504/ 29.08.2012 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа, валидно до 29.08.2017 г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Администрация
Човешки ресурси

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

14.10.2021

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ