Специалисти продажби и обслужване
Описание
Специалисти продажби и обслужванеЕжедневни задължения и отговорности:
· Работи в съответствие със законовите нормативни документи и вътрешно банкови правила за работа
· Консултира настоящи и нови клиенти, относно пълната гама банкови услуги и продукти
· Продажби на банкови продукти и услуги на физически и юридически лица
· Отговаря за качественото обслужване на клиентите и навременно изпълненение на поставените задачи
· Извършва различни банкови операции /без каса/
· Обработка на постъпилите искания
· Привлича нови клиенти
Изисквания:
· Висока активност и способност за взимане на самостоятелни решения
· Добри комуникативни и презентационни умения
· Продажбени и административни умения
· Умения за работа в екип
· Компютърна грамотност
· Ведро и позитивно излъчване
Клиентът предлага:
· Дългосрочна заетост
· Обучение в процес на работа
· 5 дневна работна седмица с работно време от 08:30ч.до 17:30ч.
· Възможност за кариерно развитие при постигнати резултати
Може да кандидатствате, като ни изпратите автобиографията си.
Human Capital Store притежава лиценз за предоставяне на посреднически услуги номер: 1783/ 30.09.2014
НАШИТЕ УСЛУГИ КЪМ КАНДИДАТИТЕ СА БЕЗПЛАТНИ
Уведомяваме Ви, че данните, които ни предоставяте, се обработват и съхраняват в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Специални умения:
Специалисти продажби и обслужване
Ежедневни задължения и отговорности:
· Работи в съответствие със законовите нормативни документи и вътрешно банкови правила за работа
· Консултира настоящи и нови клиенти, относно пълната гама банкови услуги и продукти
· Продажби на банкови продукти и услуги на физически и юридически лица
· Отговаря за качественото обслужване на клиентите и навременно изпълненение на поставените задачи
· Извършва различни банкови операции /без каса/
· Обработка на постъпилите искания
· Привлича нови клиенти
Изисквания:
· Висока активност и способност за взимане на самостоятелни решения
· Добри комуникативни и презентационни умения
· Продажбени и административни умения
· Умения за работа в екип
· Компютърна грамотност
· Ведро и позитивно излъчване
Клиентът предлага:
· Дългосрочна заетост
· Обучение в процес на работа
· 5 дневна работна седмица с работно време от 08:30ч.до 17:30ч.
· Възможност за кариерно развитие при постигнати резултати
Може да кандидатствате, като ни изпратите автобиографията си.
Human Capital Store притежава лиценз за предоставяне на посреднически услуги номер: 1783/ 30.09.2014
НАШИТЕ УСЛУГИ КЪМ КАНДИДАТИТЕ СА БЕЗПЛАТНИ
Уведомяваме Ви, че данните, които ни предоставяте, се обработват и съхраняват в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал
Категория:
Администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Open Coworking (Vitoshka, бул. „Витоша“ 1, 1000 София център, София
Дата:
01.11.2017
Организация:
Human Capital Store
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Human Capital Store може да получите ТУК