Назад

Специалисти продажби и обслужване

Детайли

Описание

Специалисти продажби и обслужване



Ежедневни задължения и отговорности:

· Работи в съответствие със законовите нормативни документи и вътрешно банкови правила за работа
· Консултира настоящи и нови клиенти, относно пълната гама банкови услуги и продукти
· Продажби на банкови продукти и услуги на физически и юридически лица
· Отговаря за качественото обслужване на клиентите и навременно изпълненение на поставените задачи
· Извършва различни банкови операции /без каса/
· Обработка на постъпилите искания
· Привлича нови клиенти

Изисквания:

· Висока активност и способност за взимане на самостоятелни решения
· Добри комуникативни и презентационни умения
· Продажбени и административни умения
· Умения за работа в екип
· Компютърна грамотност
· Ведро и позитивно излъчване


Клиентът предлага:

· Дългосрочна заетост
· Обучение в процес на работа
· 5 дневна работна седмица с работно време от 08:30ч.до 17:30ч.
· Възможност за кариерно развитие при постигнати резултати


Може да кандидатствате, като ни изпратите автобиографията си.


Human Capital Store притежава лиценз за предоставяне на посреднически услуги номер: 1783/ 30.09.2014

НАШИТЕ УСЛУГИ КЪМ КАНДИДАТИТЕ СА БЕЗПЛАТНИ

Уведомяваме Ви, че данните, които ни предоставяте, се обработват и съхраняват в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Специални умения:
Специалисти продажби и обслужване Ежедневни задължения и отговорности: · Работи в съответствие със законовите нормативни документи и вътрешно банкови правила за работа · Консултира настоящи и нови клиенти, относно пълната гама банкови услуги и продукти · Продажби на банкови продукти и услуги на физически и юридически лица · Отговаря за качественото обслужване на клиентите и навременно изпълненение на поставените задачи · Извършва различни банкови операции /без каса/ · Обработка на постъпилите искания · Привлича нови клиенти Изисквания: · Висока активност и способност за взимане на самостоятелни решения · Добри комуникативни и презентационни умения · Продажбени и административни умения · Умения за работа в екип · Компютърна грамотност · Ведро и позитивно излъчване Клиентът предлага: · Дългосрочна заетост · Обучение в процес на работа · 5 дневна работна седмица с работно време от 08:30ч.до 17:30ч. · Възможност за кариерно развитие при постигнати резултати Може да кандидатствате, като ни изпратите автобиографията си. Human Capital Store притежава лиценз за предоставяне на посреднически услуги номер: 1783/ 30.09.2014 НАШИТЕ УСЛУГИ КЪМ КАНДИДАТИТЕ СА БЕЗПЛАТНИ Уведомяваме Ви, че данните, които ни предоставяте, се обработват и съхраняват в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Open Coworking (Vitoshka, бул. „Витоша“ 1, 1000 София център, София

Дата:

01.11.2017

Организация:

Human Capital Store
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Human Capital Store може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ