Назад

ОФИС МЕНИДЖЪР ЗА АДВОКАТСКО ДРУЖЕСТВО

Детайли

Описание

Ако сте амбициозен и силно мотивиран човек с добри организационни и комуникационни умения, съчетани с усет към ефективното управление на времето…
Ако искате да работите в динамична и разнообразна професионална среда и да трупате знания и опит…
Ако искате колегите Ви да бъдат професионалисти в областта на правото…

То Вие сте идеалният кандидат за наш клиент Адвокатско дружество!
ОСНОВНИ ИЗИСКВАНИЯ:

• Завършено висше образование;
• Опит на административна позиция - минимум 2 години;
• Готовност за работа в екип, добри комуникационни и организационни умения;
• Познаване на принципите на бизнес кореспонденцията – предимство;
• Много добро ниво на английски език– писмено и говоримо;
• Добри умения за работа с MS Office.

ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:

• Контролира работата на помощния персонал в офиса;
• Следи за срочното изпълнение на задачите, възложени на служителите от страна на управителя;
• Въвежда програмни данни за клиентите на дружеството, поетите ангажименти, разпределението на задачите и срочното им изпълнение, както и данни, свързани с развитието на случаите;
• Отговаря за телефонната кореспонденция, изготвя графици и организира срещи;
• Изготвя работни досиета, писма и друга кореспонденция;
• Следи за получаване на плащания и издаване на фактури;
• Посреща и се грижи за удобството на клиентите на дружеството;
• Осъществява комуникация с външни доставчици за нуждите на дружеството.

ФИРМАТА (НАШ КЛИЕНТ) ПРЕДЛАГА:

• Постоянен трудов договор;
• Конкурентно възнаграждение;
• Дългосрочност и коректност;
• Работно място в идеален център;
• Възможност за трупане на знания и придобиване на опит в структура със стабилни позиции на българския пазар.

Ако проявявате интерес към позицията, изпратете ни актуална автобиография със снимка. Всички кандидати, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю. Данните на кандидатите са лични и ще бъдат защитени по смисъла на ЗЗЛД.
Корект - Консулт България ЕООД /лиценз № 2191/.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Администрация
Човешки ресурси
Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

ул.Дойран 19, ет.3, офис 6

Дата:

07.09.2017

Организация:

Корект-Консулт България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Корект-Консулт България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ