Назад

Office Assistant / Офис асистент

Детайли

Описание

Office Assistant / Офис асистент

A leading company in the trading business of flavors and fragrances is looking to recruit a presentable and reliable candidate for the position of Office Assistant :


Main responsibilities:

Coordinate the meetings schedule and support the daily administrative tasks of the office
Management of written and electronic correspondence, incoming and outgoing phone calls
Translation to and from English
Maintain the office in a professional manner
Coordinate the ongoing projects

Requirements:

Previous experience on similar position
Excellent computer skills -MS Office
Excellent command of English, both written and spoken
Strong communication and time management skills
Detail orientated
Positive personality and ability to work under pressure

The company offers:

Full time position and attractive remuneration
Dynamic environment
Opportunities for professional development


Should you consider yourself as a successful candidate for the position, please send your CV motivation letter and a recent photo. Only short-listed applicants will be contacted.





За добрата организация на офиса си, водеща фирма за внос и търговия на ароматизатори и овкусители , търси да назначи представителна и надеждна личност на длъжността – офис асистент :

Основни отговорности:
-координиране графика и подпомагане на ежедневната административна дейност на офиса;
-управление на писмена и електронна кореспонденци, входящи и изходящи телефонни обаждания;
-превод на кореспонденция;
-поддържане и архивиране на документация;
-организиране на срещи и посрещане на гости;

Изисквания:
-отлични компютърни умения-MS Office;
-много добро ниво на владеене на английски език-писмено и говоримо;
-умения за управление на времето, внимание към детайлите и приоритизиране на задълженията;
-динамичност, комуникативност, работа в екип;
-предишен опит се счита за предимство;

Фирмата предлага:
-постоянна работа на пълен работен ден /от 9,00ч до 18,00ч. от понеделник до петък/
-трудов договор и атрактивно заплащане
-работа в динамичен екип
-възможности за професионално развитие

Ако обявата представлява интерес за Вас, изпратете Вашата автобиография с актуална снимка и мотивационо писмо .

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал,

Категория:

Администрация
Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Дата:

14.09.2017

Организация:

Жороник Кемикъл ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Жороник Кемикъл ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ