Административен секретар за гр. София
Детайли
Описание
Дирекция: Тръжни процедури и регистриранеОсновни задължения:
• Отговаря за административната дейност на директор дирекция
• Осигурява организацията и провеждането на оперативни съвещания и преговори, вкл. изготвя протоколи и разпраща до съответните лица
• Обработва входяща и изходяща кореспонденция
• Резервира работни зали, координира осигуряването на подписи и придвижването на документите
• Води регистър тръжни процедури и регистър получени заявки и резултати от предоставени услуги по избор на изпълнители
• Отговаря за регистър командировъчни и изготвя присъствена форма на дирекцията
• Изготвя справки и материали за управителен съвет
Изисквания:
• Висше образование – икономически / хуманитарно
• Умения за водене на бизнес кореспонденция
• Много добри умения за работа в екип
• Много добри комуникативни и организационни умения
• Добра компютърна грамотност MS Office – Word, Excel и Power Point
• Добро владеене на английски език
Само одобрени по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Бакалавър
Профил:
Икономическо / Хуманитарно
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
Администрация
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
бул. Цариградско шосе №159
Дата:
05.09.2019
Организация:
ЧЕЗ България ЕАД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за ЧЕЗ България ЕАД може да получите ТУК