Назад

КОНКУРС за длъжността „главен експерт“ в отдел „Международни отношения“, дирекция „Европейска координация и международни отношения”

Детайли

Описание

1. Описание на длъжността:
Подпомага процеса на осъществяване на двустранно и многостранно сътрудничество в областта на земеделието, храните и горите. Подготвя официални документи, свързани с посещенията на министъра, заместник-министрите, началника на политическия кабинет и главния секретар в чужбина и с посещенията на чуждестранни делегации в България. Подготвя участието на МЗХГ в заседанията на междуправителствени комисии за икономическо и научно-техническо сътрудничество. Организира участието на МЗХГ в международни изложения и панаири на селскостопански и хранителни стоки. Подготвя участието на МЗХГ в международни конференции в България и в чужбина.
2. Начин за провеждане на конкурса:
- Тест
- Интервю
3. Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление за участие в конкурса съгласно Приложение № 2 към чл.17, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;
- Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено от правото да заема длъжността, за която кандидатства. /Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС/ - по образец;
- Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен /документите, издадени в чужбина, следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища, приета с Постановление № 168 на Министерския съвет от 2000 г., обн., ДВ, бр. 69 от 2000 г., посл. изм., бр. 62 от 2013 г./ и допълнителна квалификация;
- Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит /служебна, трудова или осигурителна книжка/ или придобит ранг като държавен служител /при наличие/.
Образци на документите можете да намерите на:
http://www.mzh.government.bg/MZH/bg/Jobs.aspx
4. Срок за подаване на документите:
От 9 октомври 2017 г. до 18 октомври 2017 г.
5. Място за подаване на документите:
Министерство на земеделието, храните и горите, гр.София, бул. „Христо Ботев” № 55 – Приемна, гише „Деловодно обслужване”.
Кандидатите подават документите лично или чрез пълномощник.
6. Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения във връзка с конкурса:
На интернет адрес: www.mzh.government.bg.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Немски език

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Бакалавър

Профил:
икономика, международни икономически отношения, публична администрация, меж

Специални умения:
1. Изисквания за заемане на длъжността: 1.1. Минимални изисквания за заемане на длъжността: - Степен на завършено образование - висше; - Минимална образователна степен – бакалавър; - Професионална област – икономика, международни икономически отношения, публична администрация, международни отношения, право, филология, приложна лингвистика, европеистика; - Минимален професионален опит – 4 години в област или области, свързани с функционалните задължения на длъжността, или придобит III младши ранг; 1.2. Допълнителни умения и квалификации: - езикова квалификация – ниво на владеене на немски и английски език, което съответства на европейско ниво В2 за самооценка на езиковите умения; - компютърна квалификация - MS Word, MS Excel, MS Power Point, Internet.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Друг

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Трудово възнаграждение:

От 460 до 0 лева на месец

Категория:

Държавна администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

бул. Христо Ботев №55

Дата:

09.10.2017

Организация:

Министерство на земеделието и храните
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Министерство на земеделието и храните може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ