Назад

Държавен експерт в отдел "Информационни системи и е-услуги", дирекция "Информационни системи и оперативна съвместимост"

Детайли

Описание

ДЪРЖАВНА АГЕНЦИЯ „ЕЛЕКТРОННО УПРАВЛЕНИЕ“ О Б Я В Я В А

конкурс за длъжността „държавен експерт“ в отдел „Информационни системи и е-услуги“ към дирекция „Информационни системи и оперативна съвместимост“

Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
1. Степен на завършено образование: висше – магистър;
2. Професионален опит: 5 (пет) години;
3. II младши ранг, в случай, че има придобит такъв.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
1. Опит в областта на публичната администрация.
2. Компютърни умения.

Кратко описание на длъжността
Служителят на длъжност "главен експерт" в отдел "Информационни системи и е-услуги" изпълнява дейности свързани с:
• Организацията и актуализиране на съдържанието на регистрите за оперативна съвместимост и списъците с удостоверени системи и продукти;
• Изготвяне на позиции, анализи и информации в областта на оперативната съвместимост на информационните системи, съгласно политиките на Европейския съюз (програмата ISA2);
• Разработване на нормативни актове (наредби, правила, заповеди и др.) в областта на оперативната съвместимост на информационните системи;
• Следи за прилагането на ЗЕУ.

Размер на основната заплата за длъжността: от 460 лв. до 1300 лв.

Начин на провеждане на конкурса: Решаване на тест и интервю.

Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
1. Заявление за участие в конкурс съгласно приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (НПКДС);
2. Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС;
3. Копие от документите за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност;
4. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител, ако има такъв – трудова, служебна или осигурителна книжки, заповед и др.

Документите за участие в конкурса да се подават лично или чрез пълномощник в 10-дневен срок от публикуване на обявата в деловодството на Държавна агенция „Електронно управление” на адрес – гр. София, ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6, от 13:00 до 17:00 часа.
Телефон за информация: 02 / 949 2340
Списъците на допуснатите и недопуснатите до конкурса кандидати и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на информационното табло във фоайето на ДА „Електронно управление” – гр. София, ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6 и на интернет адреса на агенцията: www.e-gov.bg .

Краен срок за подаване на документи до 17:00 ч. на 20 октомври 2017 г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Държавна администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. София, ул. Ген. Йосиф В. Гурко № 6 или mail@e-gov.bg

Дата:

10.10.2017

Организация:

Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\"
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\" може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ