Назад

Специалист ТРЗ

Детайли

Описание

Специалист ТРЗ

Фондация “За Нашите Деца” е една от водещите български неправителствени организации. Повече от 25 години, фондацията в партньорство с децата, семействата, общностите, местната и изпълнителната власт, защитава правата на детето в България. Ние сме организация с ясен фокус и ориентирани към търсенето на нови решения и алтернативи, които да заменят институционалната грижа за българските деца с грижа в семейна среда. В годините имаме високи постижения в социалната сфера в посока подкрепа на семействата, предотвратяване на изоставянето на деца в институции, приемна грижа, резидентна грижа за деца, ранна детска интервенция, осиновяване, терапевтични и социализиращи дейности с деца и други. Екипът ни се състои от много и различни професионалисти, обединени от силна вяра и мотивация да дадем шанс на всяко дете да се радва на истинско детство в истински дом.

Търсим отговорни и амбициозни професионалисти, които да станат част от екипа ни на позицията: Специалист ТРЗ
Роля и отговорности за длъжността:
1. Поддържа трудовите досиета на служителите;
2. Изготвя и администрира всички документи при назначаване, прекратяване, допълнителни споразумения съгласно действащото законодателство;
3. Поддържа изискуемите от трудово-правното законодателство регистри;
4. Коректно въвежда данните за персонала в ТРЗ софтуер и обработва месечните трудови и извън трудовите възнаграждения и свързаните с тях осигуровки и данъци;
5. Изготвя и поддържа в актуалност длъжностни и поименни щатни разписания;
6. Подготвя в срок всички необходими справки и декларации към НОИ, НАП и други институции;
7. Следи промените в действащата трудово-правна нормативна уредба и своевременно ги прилага.
8. Други задачи свързани с ТРЗ дейността на организацията съгласно Вътрешни правила за формиране на заплатата, възложени от Мениджър ТРЗ и администрация.



Изисквания:
• Образование - Висше образование – „Икономика на Човешките ресурси“, „Счетоводство“, „Човешки ресурси и администрация“
• Опит на сходна позиция минимум 2 години;
• Опит в администрирането на трудови и извън трудови договори;
• Опитът в начисляването на заплати по трудов договор и хонорари.
• Опит в ползването на специализиран софтуер за ТРЗ обслужване;
• Отлична компютърна грамотност - Word, Excel;

Умения:
• Отлични комуникативни умения – устно и писмено
• Умения за работа в екип
• Умения за управление на времето и справяне със задачите в срок


Лични качества:
• Проактивност
• Гъвкавост
• Лоялност
• Нагласа за учене и развитие

Организацията предлага:
• 4 часов работен ден
• Гъвкаво работно време
• Обогатяване на познанията ви, съобразно вашите интереси и потенциал;
• Въвеждащо вътрешно обучение съгласно предварително съгласувана програма;
• Социални придобивки;
• Трудов договор;
• Силен и сплотен екип, на който да разчитате.
• Принос към една благородна кауза
• Много добри условия на труд



В случай, че позицията представлява интерес за вас, моля да кандидатствате, като изпратите Вашето СV на имейл hr@detebg.org. Личните Ви данни ще бъдат използвани само за нуждите на подбора, съгласно изискванията на ЗЗЛД.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Непълен работен ден

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Администрация
Човешки ресурси
Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

ул. Гюешево 21

Дата:

12.10.2017

Организация:

Фондация за Нашите Деца
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Фондация за Нашите Деца може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ