Чистач
Детайли
Описание
ОКРЪЖНА ПРОКУРАТУРА- гр. ПЛОВДИВ набира 1/една/ щатна бройка за длъжността “Чистач” в звено „Информационно и техническо обслужване“ от Общата администрация.Изисквания за заемане на длъжността:
За „Чистач“ се назначава лице, което :
• е български гражданин;
• е навършило пълнолетие;
• не е поставено под запрещение;
• не е осъждано на лишаване за умишлено престъпление от общ характер;
• не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
• има средно образование;
• притежава необходимите професионални и нравствени качества;
• трудов стаж: не се изисква.
Описание на длъжността:
1. Ежедневно почиства и дезинфекцира подовете на стаи, офиси, санитарни възли, коридори и други помещения, съгласно вътрешното разпределение на работата;
2. Ежедневно почиства праха по мебелите, щорите, растенията и офис-техниката (компютри, телефони, съоръжения и др.);
3. Ежедневно проветрява помещенията, освен такива със специален режим, където проветряването е недопустимо;
4. Най-малко веднъж на три месеца измива прозорци, витрини, врати на определените му помещения;
5. Следи за състоянието на помещенията след напускането им от работещите в тях;
6. Събира и изхвърля отпадъците на определените места във или извън сградата;
7.Следи за изразходването и зарежда с необходимите миещи препарати, козметични средства и санитарно-хигиенни материали санитарните възли, за които отговаря;
8. При необходимост прави заявка за необходимите миещи препарати, козметични средства и санитарно-хигиенни материали;
9. Грижи се и полива растенията и отстранява изсъхналите листа.
Необходими документи за кандидатстване:
Кандидатите подават лично или чрез пълномощник писмено заявление за участие в 15-дневен срок, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявлението в интернет страницата на Окръжна прокуратура – гр.Пловдив – http://www.prb.bg/bg/opplovdiv/karieri/, както и в специализирания сайт – Rabota.bg.
Към заявлението се прилагат:
1. декларация от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение и не е лишен от правото да заема определена длъжност;
2. декларация от кандидата за липса на обстоятелствата по чл. 92, ал. 1 от ПАПРБ;
3. подробна автобиография;
4. заверен препис от диплома за завършено образование;
5. свидетелство за съдимост;
6. медицинско свидетелство за започване на работа;
7. заверени преписи от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж и професионален опит /при наличие на такива/;
8. други документи, по преценка на кандидата.
Място на подаване на документите: Служба „Регистратура, деловодство и архив“ на Окръжна прокуратура – гр.Пловдив, намираща се в гр.Пловдив, пл.“Съединение“ № 3 ет.6 стая 618.
Начин за провеждане на подбора:
1. Всяко постъпило заявление се разглежда, като се преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания за заемане на длъжността;
2. Само кандидатите, които напълно отговарят на изискванията, посочени в обявата, ще бъдат поканени на събеседване;
3. Допуснатите до събеседване кандидати се уведомяват за решението в резултат на подбора в интернет страницата на Окръжна прокуратура – гр.Пловдив – http://www.prb.bg/bg/opplovdiv/karieri/.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов срочен
Ниво в йерархията:
Категория:
Почистване/услуги за домакинството
Държава:
България
Населено място:
Гр. Пловдив
Адрес:
Дата:
30.11.2017
Организация:
Окръжна прокуратура гр. Пловдив
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Окръжна прокуратура гр. Пловдив може да получите ТУК