Назад

Началник отдел “Екология и административен контрол”

Детайли

Описание

Подпомага осъществяването на общинската политика, относно дейностите по управлението на отпадъците, опазването на околната среда, земеделските земи и селскостопанското имущество, осъществяването на административен контрол по спазване разпоредбите на нормативните актове и нормативните актове на общината и транспорта. Организира, ръководи и координира работата на служителите в отдел „Екология и административен контрол“.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Бакалавър

Специални умения:
Специалност, по която е придобито образованието: Биологични науки, Екология.. Компетентност свързана с познаване и ползване на нормативни актове в областта на управление на отпадъците, опазване на околната среда, земеделските земи и селскостопанското имущество, осъществяването на административен контрол по спазване разпоредбите на нормативните актове и нормативните актове на общината и транспорта, стратегическа компетентност, лидерска компетентност, управленска компетентност, компетентност за преговори и убеждаване, ориентация към резултата, работа в екип, фокус към клиента. Компютърна грамотност

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:

Трудово възнаграждение:

От 1000 до 0 лева на месец

Категория:

Администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. Гоце Делчев

Адрес:

гр. Гоце Делчев, ул.Царица Йоанна 2

Дата:

04.12.2017

Организация:

ОБЩИНА ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за ОБЩИНА ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ