Началник отдел “Екология и административен контрол”
Описание
Подпомага осъществяването на общинската политика, относно дейностите по управлението на отпадъците, опазването на околната среда, земеделските земи и селскостопанското имущество, осъществяването на административен контрол по спазване разпоредбите на нормативните актове и нормативните актове на общината и транспорта. Организира, ръководи и координира работата на служителите в отдел „Екология и административен контрол“.Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.
Образование:
Бакалавър
Специални умения:
Специалност, по която е придобито образованието: Биологични науки, Екология..
Компетентност свързана с познаване и ползване на нормативни актове в областта на управление на отпадъците, опазване на околната среда, земеделските земи и селскостопанското имущество, осъществяването на административен контрол по спазване разпоредбите на нормативните актове и нормативните актове на общината и транспорта, стратегическа компетентност, лидерска компетентност, управленска компетентност, компетентност за преговори и убеждаване, ориентация към резултата, работа в екип, фокус към клиента.
Компютърна грамотност
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Трудово възнаграждение:
От 1000 до 0 лева на месец
Категория:
Администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. Гоце Делчев
Адрес:
гр. Гоце Делчев, ул.Царица Йоанна 2
Дата:
04.12.2017
Организация:
ОБЩИНА ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за ОБЩИНА ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ може да получите ТУК