Назад

началник на сектор “Наблюдение и управление на споделени ресурси“ в отдел „Управление и поддръжка на споделени ресурси“, дирекция „Комуникационна и информационна инфраструктура“

Детайли

Описание

Ефикасно и икономично управление, поддръжка и експлоатация на единната електронна съобщителна мрежа, центровете за данни (ЦД) на Държавния хибриден частен облак, прилежащият им софтуер, масиви за съхранение и архивиране на данни и софтуер, мрежи и комуникационно оборудване, друга компютърна техника и софтуер, електрозахранващи съоръжения, климатична техника, средства за пожароизвестяване и гасене, средства за видеонаблюдение, сигнализация и ограничаване на физическия достъп.


Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Бакалавър

Профил:
икономическо, техническо, информатика

Специални умения:
Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжностите: 1. Степен на завършено образование: висше – бакалавър; 2. Професионален опит: 4 (четири) години и/или придобит III младши ранг, в случай, че има придобит такъв. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите: 1. Предпочитана област на висше образование – икономическо, техническо, информатика; 2. Компютърни умения и допълнителна квалификация: в областта на управление на ИТ среди; познания в областта на комуникационните технологии, информационните технологии, облачни технологии, компютърните мрежи и управлението им, информационни системи и създаването им, базов и приложен софтуер (Windows, Linux, Unix, офис пакети, системи за управление на компютърни мрежи, средства на известни производители за развитие на информационни системи); 3. Езикови умения – владеене на английски и руски езици; 4. Специални изисквания: разрешение за достъп по ЗЗКИ Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса: 1. Заявление за участие в конкурс съгласно приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (НПКДС); 2. Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС; 3. Копие от документите за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност; 4. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител, ако има такъв – трудова, служебна или осигурителна книжки, заповед и др. Начин на провеждане на конкурса: Решаване на тест и интервю. Документите за участие в конкурса да се подават лично или чрез пълномощник в 10-дневен срок от публикуване на обявата в деловодството на Държавна агенция „Електронно управление” на адрес – гр. София, ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6, всеки работен ден от 13.00 до 17.00 часа. Телефон за информация: 02 / 949 2340 или 02 / 949 2390 Списъците на допуснатите и недопуснатите до конкурса кандидати и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на информационното табло във фоайето на ДА „Електронно управление” – гр. София, ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6 и на интернет адреса на агенцията: www.e-gov.bg . Краен срок за подаване на документи до 17:00 ч. на 18 декември 2017 г.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Друг

Ниво в йерархията:
Средно управленско ниво

Трудово възнаграждение:

От 550 до 1800 лева на месец

Категория:

Държавна администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. София, ул. Ген. Йосиф В. Гурко № 6 или mail@e-gov.bg

Дата:

06.12.2017

Организация:

Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\"
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\" може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ