Назад

Офис асистент- София

Детайли

Описание

Наш клиент е международна компания, пазарен лидер на немския и европейски пазар за обувки и аксесоари.

За тях в момента търсим кандидат за позиция Офис Асистент в централния им офис в гр. София.

Мисията на HRS Bulgaria е да свързва българския човешки капитал с най-добрите работодатели. Позволи ни да намерим по-добра работа за теб и да ти помогнем да се развиваш.

Кандидатствай сега!

Отговорности:

- Провеждане на активна комуникация с филиалите на компанията в страната,
- Комуникация с външни партньори,
- Координация на доставките и други логистични задачи,
- Организиране на срещи и посрещане на гости на компанията,
- Работа с фактури и първично счетоводство.

Компанията предлага:

- Много добро стартово възнаграждение,
- Стандартно работно време,
- Социален пакет- ваучери за храна и други материални придобивки,
- Възможност за дългосрочна работа в утвърдена немска компания,
- Пълно входящо обучение.

Изисквания:

- Завършено средно образование,
- Предишен опит на административна позиция,
- Отлично владеене на MS Office (Excel, Word),
- Много добри комуникативни и организационни умения,
- Английски език на средно ниво е предимство.

При проявен интерес, моля, изпратете Вашата автобиография.

Само предварително одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361 от 15.09.2017.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Средно

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

22.03.2022

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ