Офис асистент- София
Детайли
Описание
Наш клиент е международна компания, пазарен лидер на немския и европейски пазар за обувки и аксесоари.За тях в момента търсим кандидат за позиция Офис Асистент в централния им офис в гр. София.
Мисията на HRS Bulgaria е да свързва българския човешки капитал с най-добрите работодатели. Позволи ни да намерим по-добра работа за теб и да ти помогнем да се развиваш.
Кандидатствай сега!
Отговорности:
- Провеждане на активна комуникация с филиалите на компанията в страната,
- Комуникация с външни партньори,
- Координация на доставките и други логистични задачи,
- Организиране на срещи и посрещане на гости на компанията,
- Работа с фактури и първично счетоводство.
Компанията предлага:
- Много добро стартово възнаграждение,
- Стандартно работно време,
- Социален пакет- ваучери за храна и други материални придобивки,
- Възможност за дългосрочна работа в утвърдена немска компания,
- Пълно входящо обучение.
Изисквания:
- Завършено средно образование,
- Предишен опит на административна позиция,
- Отлично владеене на MS Office (Excel, Word),
- Много добри комуникативни и организационни умения,
- Английски език на средно ниво е предимство.
При проявен интерес, моля, изпратете Вашата автобиография.
Само предварително одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.
HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361 от 15.09.2017.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Средно
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
Администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, ул. Юнак 11-13
Дата:
22.03.2022
Организация:
ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК