"Държавен експерт" в отдел "Информационни системи и е-услуги" къч дирекция "Информационни системи и оперативна съвместимост"
Описание
Дейности свързани с:• Организацията и актуализиране на съдържанието на регистрите за оперативна съвместимост и списъците с удостоверени системи и продукти;
• Изготвяне на позиции, анализи и информации в областта на оперативната съвместимост на информационните системи, съгласно политиките на Европейския съюз (програмата ISA2);
• Разработване на нормативни актове (наредби, правила, заповеди и др.) в областта на оперативната съвместимост на информационните системи;
• Следи за прилагането на ЗЕУ.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.
Образование:
Магистър
Профил:
технически науки
Специални умения:
Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
1. Степен на завършено образование: висше – магистър;
2. Професионален опит: 5 (пет) години и/или придобит II младши ранг, в случай, че има придобит такъв.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
1. Предпочитана област на висше образование – Технически науки;
2. Опит в областта на публичната администрация;
3. Компютърни умения.
Размер на основната заплата за длъжността: от 510 лв. до 1650 лв.
Начин на провеждане на конкурса: Решаване на тест и интервю.
Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
1. Заявление за участие в конкурс съгласно приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (НПКДС);
2. Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС;
3. Копие от документите за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност;
4. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител, ако има такъв – трудова, служебна или осигурителна книжки, заповед и др.
Документите за участие в конкурса да се подават лично или чрез пълномощник в 10-дневен срок от публикуване на обявата в деловодството на Държавна агенция „Електронно управление” на адрес – гр. София, ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6, от 09.00 до 17.00 часа.
Телефон за информация: 02 / 949 2340 или 02 / 949 2215
Списъците на допуснатите и недопуснатите до конкурса кандидати и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на информационното табло във фоайето на ДА „Електронно управление” – гр. София, ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6 и на интернет адреса на агенцията: www.e-gov.bg .
Краен срок за подаване на документи до 17:00 ч. на 15 февруари 2018 г.
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Друг
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Трудово възнаграждение:
От 510 до 1650 лева на месец
Категория:
Държавна администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр. София, ул. Ген. Йосиф В. Гурко № 6 или mail@e-gov.bg
Дата:
05.02.2018
Организация:
Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\"
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\" може да получите ТУК