"Старши експерт" в отдел "Международно сътрудничество и протокол", дирекция "Правни дейности, административно обслужване и човешки ресурси"
Описание
Дейности свързани с:•Подпомага процеса по изготвяне на позиции, анализи и информация по въпроси на Европейския съюз (ЕС), съгласно компетенциите на Агенцията;
•Подпомага дирекциите в рамките на Агенцията по въпроси свързани с институционалната система на ЕС и подсигурява необходимата координационна връзка с останалите структурни звена – на национално и международно ниво;
•Подпомагане по компетентност дейността на Агенцията по въпроси с международен характер, включително международни организации.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Бакалавър
Специални умения:
Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжностите:
1. Степен на завършено образование: висше – бакалавър;
2. Професионален опит: 2 (две) години и/или придобит IV младши ранг, в случай, че има придобит такъв.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
1.Владеене на един от трите работни езика на ЕС (английски, немски или френски език);
2.Опит в областта на публичната администрация;
3.Компютърни умения.
Размер на основната заплата за длъжността: от 510 лв. до 1250лв.
Начин на провеждане на конкурса: Решаване на тест и интервю.
Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
1. Заявление за участие в конкурс съгласно приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (НПКДС);
2.Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС;
3.Копие от документите за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност;
4.Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител, ако има такъв – трудова, служебна или осигурителна книжки, заповед и др.
Документите за участие в конкурса да се подават лично или чрез пълномощник в 10-дневен срок от публикуване на обявата в деловодството на Държавна агенция „Електронно управление” на адрес – гр. София, ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6, всеки работен ден от 09.00 до 17.00 часа.
Телефон за информация: 02 / 949 2340 или 02 / 949 2390
Списъците на допуснатите и недопуснатите до конкурса кандидати и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на информационното табло във фоайето на ДА „Електронно управление” – гр. София, ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6 и на интернет адреса на агенцията: www.e-gov.bg .
Краен срок за подаване на документи до 17:00 ч. на 15 февруари 2018 г.
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Друг
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Трудово възнаграждение:
От 510 до 1250 лева на месец
Категория:
Държавна администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр. София, ул. Ген. Йосиф В. Гурко № 6 или mail@e-gov.bg
Дата:
05.02.2018
Организация:
Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\"
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\" може да получите ТУК