Офис координатор
Детайли
Описание
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
За наш клиент, лидер в сферата на локалните наеми на автомобили, търсим мотивиран служител, който да се присъедини към екип от професионалисти на позицията:
Офис координатор
Отговорности:
• Координиране на обаждания и писма;
• Изготвяне на справки към данъчните служби;
• Водене на комуникация със застрахователи;
• Комуникация с клиенти;
• Работа с MS Office;
• Попълване на документи.
Компанията предлага:
• Много добро заплащане
• Отлични условия за работа;
• Стандартно работно време;
• Фирмено обучение;
• Възможност за развитие в компанията;
Изисквания:
• Високо ниво на организираност и комуникация;
• Завършено средно или висше образование;
• Много добри компютърни умения;
• Английски език на добро ниво;
• Опитът на подобна позиция ще се счита за предимство.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361 от 15.09.2017
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
Администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, ул. Юнак 11-13
Дата:
21.02.2018
Организация:
ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК