Назад

Представител бизнес услуги - за офис Добрич

Детайли

Описание

Търсим да назначим за офиса ни в град Добрич- Представител бизнес услуги - СТАЖАНТ по Проект „Нова възможност за младежка заетост”, който се осъществява от Агенция по заетостта и Бюрата по труда.

Ние Ви предлагаме:
- Трудов договор със срок от 6 месеца по схема "Младежка заетост" за стажуване
- 5 дневна работна седмица
- Работа в млад и амбициозен колектив
- Възможност за постоянен трудов договор, след изтичане на 6 месечния трудов договор
- Придобиване на начален опит и познания за длъжността, чрез въвеждане на стаж и обучение за запознаване с дейността

Изисквания за длъжноста:
- Средно или висше образование, всички специалности от направления икономика, стопанско управление и администрация;
- Да нямат трудов стаж по специалността, която се изисква за работните места за стажуване
- Компютърна грамотност - MS Office (Excel, MS Word);
- Комуникативност, съобразителност и отговорност;
- Отлично владеене на английски език;
- Умения за работа с клиенти.

Основни задължения:
- Работа с фирмен софтуер, изготвяне на оферти за клиенти, водене на кореспонденция с ключови клиенти, организиране и наблюдение на продажбите на продуктите и услугите, обновяване и оптимизиране на съществуващите вече продукти и услуги. Изготвяне на оферти и договори за клиенти и партньори, водене на кореспонденция с ключови клиенти и партньори. Използване на възможностите за реклама в социалните мрежи.

Задължителни изисквания за кандидатите за участие в проект „Нова възможност за младежка заетост ”:
- Да са на възраст ДО 29 г. включително;
- Да не участват в никаква форма на заетост;
- Да не участват в никакви форми на образование или обучение, вкл. редовни, вечерни, задочни и дистанционни форми на образование, както и всякакви видове професионални обучения и ключови компетентности;

За кандидатстване по проекта е необходимо да изпратите:
- автобиография, в която да посочите дата на раждане, завършена специалност и придобита професионална квалификация;
- копие на диплома за завършено образование;

На интервю ще бъдат поканени само одобрените по документи кандидати, след предварително класиране.
С одобреният кандидат се сключва трудов договор за срок от 6 месеца.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:
Средно-специално

Профил:
икономика

Специални умения:
Отлични компютърни умения - MS Office (Excel, MS Word); Отлично владеене на английски език.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Стаж

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. Добрич

Адрес:

Дата:

06.03.2018

Организация:

КУПИ СЕГА
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за КУПИ СЕГА може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ