Назад

Мениджър Секретар

Детайли

Описание

Мениджър Секретар - Централрен офис на Ботега дел Сарто
Ботега дел Сарто цялостна марка за мъжко овлекло като костюми, якета, панталони и аксесоари, вдъхновени от изисканата италианска шивашка традиция, която може да задоволи и най-взискателния мъж, търси мениджър секретар за новата си централа в България, София. Избраният кандидат ще помага на мениджъра на централата.
Вие ще организирате и поддържате графика на мениджъра и ще му оказвате съдействие, като изпълнявате различни административни задачи.
Трябва да сте бързи и професионални да умеете да разпределяте добре времето си. Трябва да имате и мултитаскинг способности и да умеете да се съсредоточите върху отговорностите на ръководството.
Целта е да се допринесе за ефективността на цялостния бизнес, като се гарантира, че всички зададени административни задължения се изпълняват своевременно и ефикасно.
Отговорности
• Поддържане и организация на дневния ред на мениджърът и подпомагане при планирането на срещти, конференции, заседания и др.
• Подробна организация на срещите на мениджърът
• Приемане и разпределяне на телефонните обаждания
• Приемане и разпределяне според приоритета на цялата изходяща или входяща кореспонденция (имейл, писма, пакети и т.н.).
• Организация на бизнес пътуваня
• Работа с поверителни документи и отговорност че ще останат такива
• Изготвяне на фактури или финансови отчети и съдействие при счетоводството
• Контрол и снапдяване с офис консумативи договаряйки най-рентабилните условия с доставчиците.
• Класифициране на всички документи в електронен и хартиен вариант, гарантирайки лесен достъп до информацията.
• Провеждане на проучвания и изготвяне на доклади
Изисквания
• Доказан опит като изпълнителен секретар или подобна административна функция
• Компютърна грамотност
• Отлично познание на офис управлението и основните счетоводни процедури, както и технически речник в областта.
• Познаване на основните методи и техники за провеждане на проучвания и изготвяне на доклади
• Отлични умения за организация и разпределение на времето
• Изключителни способности за комуникация и преговори
•Лоялност и конфиденциалност
• Точност внимание към детайлите
• Тактичност и запазване на спокойствие при стресови ситуации
• Желание и потенциал за личностно развитие
• Позитивно отношение
• Подходящото образование е предимство
• Владеене на следните езици: италиански, английски

Предлага
Атрактивно заплащане
Работно вреаме: Пълен работен ден
Местоположение: България, София

Ако тази работа ви интересува, моля изпратете мотивационно писмо и автобиография на английски на адрес: cv.bg@bottegadelsarto.com
Всички автобиографии ще бъдат третирани със строга конфиденциалност

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Италиански език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Трудово възнаграждение:

От 1400 до 1600 лева на месец

Категория:

Администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Дата:

16.03.2018

Организация:

Bottega del Sarto
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Bottega del Sarto може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ