Назад

Мениджър Секретар централен офис за гр. София

Детайли

Описание

Агенция „EURORA CONSULT“ LTD с номер на лиценз 2391 валиден от 31.10.2017 търси да назначи за свой клиент, жена на длължност „Мениджър секретар“ за бързо развиваща се италианска бутикова марка за дрехи и аксесоари за град София.

Описание на длъжността:
Вие ще организирате и поддържате графика на управителя и ще му оказвате съдействие, като изпълнявате различни административни задачи.
Трябва да сте бързи и професионални, да умеете да разпределяте добре времето си. Трябва да имате и мултитаскинг способности, както и да умеете да се съсредоточите върху отговорностите на ръководството. Целта е да се допринесе за ефективността на цялостния бизнес, като се гарантира, че всички зададени административни задължения се изпълняват своевременно и ефикасно.

Отговорности:
• Поддържане и организация на дневния ред на управителя и подпомагане при планирането на срещти, конференции, заседания и др.
• Подробна организация на срещите на управителя.
• Приемане и разпределяне на телефонните обаждания.
• Приемане и разпределяне според приоритета на цялата изходяща или входяща кореспонденция (имейли, писма, пакети и т.н.).
• Организация на бизнес пътуваня.
• Работа с поверителни документи и отговорност, че ще останат такива.
• Съдействие към отдел счетоводство: Изготвяне на фактури и финансови отчети.
• Наблюдение и снабдяване за наличие на офис консумативи, договаряйки най-рентабилните условия с доставчиците.
• Класифициране на всички документи в електронен и хартиен вариант, гарантирайки лесен достъп до информацията.
• Провеждане на проучвания и изготвяне на доклади.

Изисквания:
• Доказан опит като изпълнителен секретар или подобна административна функция.
• Компютърна грамотност.
• Отлично познаване на офис управлението и основните счетоводни процедури, както и технически речник в областта.
• Познаване на основните методи на изследване и техники за докладване.
• Познаване на основните методи и техники за провеждане на проучвания и изготвяне на доклади.
• Отлични умения на организация и разпределение на времето.
• Изключителни способности за комуникация и преговори.
• Лоялност и конфиденциалност.
• Точност и внимание към детайлите.
• Тактичност и запазване на спокойствие при стресови ситуации.
• Желание и потенциал за личностно развитие.
• Позитивно отношение.
• Подходящото образование е предимство.
• Владеене на италиански и английски език на отлично ниво. Кандидати плюс немски език ще бъдад разглеждани с предимство.

Компанията предлага:
• Посоянен трудов договор.
• Фирмено обучение.
• Работa в бързоразвиваща се италианска модна компания с прдставителство в България.
• Възможност за реализация и възможност за кариерно израстване.
• Позитивна работна атмосфера в млад колектив.
• Стартово месечно възнаграждение: 1400 лв.

При проявен интерес от Ваша страна, моля изпратете автобиография.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Конфиденциалността на информацията е гарантирана.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Немски език, Италиански език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Трудово възнаграждение:

От 1400 до 1600 лева на месец

Категория:

Администрация
Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София 1324 Люлин Бул Джавахарлал Неру 28 ет1 оф 94

Дата:

14.03.2018

Организация:

EURORA CONSULT LTD
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за EURORA CONSULT LTD може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ