Ръководител митническо обслужване- Варна
Описание
Adecco е една от компаниите в листата на Global Fortune 500 и е световния лидер в предлагането на услуги в областта на човешките ресурси. Adecco Group свързва над 500,000 сътрудници с клиенти всеки ден чрез своята мрежа с над 6,600 офиси посредством 34,000 служители, в повече от 60 страни и територии по света.От името на наш доверен клиент, който е международно производствено предприятие, търсим да назначим опитен кадър на позиция
Ръководител митническо обслужване
Основни задължения и отговорности:
- Да планира, организира, ръководи, изпълнява и контролира дейността по логистичното и административно обслужване на транзакциите в частта на въвеждането и/или експортът им на и/или от географската територия на Европейския съюз;
- Да е добре запознат с приложимите закони, режими и подзаконови нормативни актове;
- Да отговаря за точното и надлежно митническо оформяне на транзакциите, документално обезпечаване на логистичните схеми и движението на стоките;
- Да отговаря за оптималната организация на вътрешно-заводската логистика;
- Да отговаря за цялостната координация, организация, контрол и резултати на екипа, който къроводи;
- Да отговаря за ефективното комуникиране и координиране на работата, да подсигурява необходимата информация и документи;
- Да отговаря за недопускане на допълнителни разходи за дружеството в резултат от пропуски, свързани с административно/митническо обслужване или търговско/логистичната схема, за която отговаря и провежда;
- Да отговаря за точността на изготвяните справки и информация спрямо одобрения формат и ниво на достъп;
- Носи отговорност за въведената информация в SAP R/3;
Необходима квалификация:
- Предишен опит на подобна позиция – минимум 3г.;
- Предишен опит в управлението на хора;
- Висше икономическо образование;
- Добро познаване на митническото законодателство;
- Владеене на MS Office и MS Windows;
- Много добро владеене на английски език – писмено и говоримо;
- Валидна шофьорска книжа – В категория;
- Гъвкавост и умения за приоритизиране на задачите;
- Дипломатичност;
- Енергичност и инициативност.
Компанията предлага:
- Възножност да се присъените към екипа на доказала се международна компания;
- Атрактивно заплащане и бонуси;
- Допълнителни социални придобивки – ваучери за храна, изхранване на работното място, транспорт.
Ако отговаряте на всички изисквания и сте заинтересовани в нашето предложение, не се колебайте да кандидатствате още днес!
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. Лиценз от Националната Агенция по Заетостта N=1814/8.12.2014.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.
Образование:
Бакалавър
Профил:
Икономика
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Висше управленско ниво
Трудово възнаграждение:
От 2000 до 2500 лева на месец
Категория:
Администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. Варна
Адрес:
1766, София, Бизнес Парк, Сграда 11A, етаж 2
Дата:
28.03.2018
Организация:
Adecco Bulgaria Ltd
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Adecco Bulgaria Ltd може да получите ТУК