Назад

Старши експерт в отдел "Информационни системи и е-услуги", дирекция "Информационни системи и оперативна съвместимост"

Детайли

Описание

ДЪРЖАВНА АГЕНЦИЯ „ЕЛЕКТРОННО УПРАВЛЕНИЕ“
О Б Я В Я В А

конкурс за длъжност „старши експерт“ в отдел „Информационни системи и е-услуги“, дирекция „Информационни системи и оперативна съвместимост“

Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
1. Степен на завършено образование: висше – бакалавър;
2. Професионален опит: 2 години.
3. IV младши ранг, в случай, че има придобит такъв.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
1. Професионална област на завършено образование: информационни технологии, икономика и др.
2. Добро владеене на английски език.
3. Компютърни умения – работа с Microsoft Office.

Кратко описание на длъжността
Дейности, свързани с разработване и актуализиране на информационните обекти в администрациите, съгласно Закона за електронно управление. Поддържане на регистър на информационните ресурси и координация на административните услуги и информационните системи в администрациите съгласно Закона за електронно управление. Удостоверяване на информационни системи.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Специални умения:
Начин на провеждане на конкурса: Решаване на тест и интервю. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса: 1. Заявление за участие в конкурс съгласно приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (НПКДС); 2. Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС; 3. Копие от документите за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност; 4. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител, ако има такъв – трудова, служебна или осигурителна книжки, заповед и др. Документите за участие в конкурса да се подават лично или чрез пълномощник в 10-дневен срок от публикуване на обявата в деловодството на Държавна агенция „Електронно управление” на адрес – гр. София, ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6, от 10:00 до 17:00 часа. Телефон за информация: 02 / 949 2340 или 02 / 949 2390 Списъците на допуснатите и недопуснатите до конкурса кандидати и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на информационното табло във фоайето на ДА „Електронно управление” – гр. София, ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6 и на интернет адреса на агенцията: www.e-gov.bg . Краен срок за подаване на документи до 17:00 ч. на 13 април 2018 г.

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:

Трудово възнаграждение:

От 510 до 1300 лева на месец

Категория:

Държавна администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. София, ул. Ген. Йосиф В. Гурко № 6 или mail@e-gov.bg

Дата:

04.04.2018

Организация:

Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\"
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\" може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ