Назад

СПЕЦИАЛИСТ ЗАПЛАЩАНЕ И АДМИНИСТРИРАНЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ

Детайли

Описание

Основни отговорности:
- Назначаване и освобождаване на служители;
- Администриране ползването на отпуски от служителите;
- Изготвяне на служебни бележки за осигурителен стаж и доход и документи за пенсиониране;
- Участие при изготвянето на графици за работа на служителите и отразяване на присъствията им;
- Изчисляване на трудовите възнаграждения на служителите;
- Изготвяне и поддръжка на досиета на служителите;
- Подпомагане на процесите по набиране и подбор;
- Контрол по прилагането на процедурите за управление и развитие на човешките ресурси.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Профил:
Икономика или друг подходящ

Специални умения:
- Много добро познаване и прилагане на трудовото и осигурително законодателство; - Желание за самоусъвършенстване и постигане на резултати; - Умения за приоритизиране на работните задачи и спазване на срокове; - Добри комуникативни умения и умения за работа в екип; - Методичност, организираност и внимание към детайла; - Ползване на офисен и специализиран софтуер за ТРЗ и личен състав (ползването на „Хермес“ е предимство).

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Човешки ресурси

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Дата:

17.04.2018

Организация:

"Азира Фууд Холдинг" АД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за "Азира Фууд Холдинг" АД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ